Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Om någon är intresserad så finns nu min senaste stjärna tillgänglig för betäckningar :)
Ligger 5a på GP rankingen, Chocolat heter han ;)
Någon med ett bra sto som vill sammarbeta över en betäckning?
Jag får ju bara hingstar :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl*

Nu lyckades jag komma in så jag kan registrera mig på internationella sidan, tack!

Men fasen fanns ju fler raser och jag vet inte ens hur de ser ut :o

Fick bli en samma ras som på svenska versionen, alltså hannoveranare!
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har ett sto som kanske skulle kunna passa. Har bara fått stoföl på senaste tiden så kanske har jag "tur" än en gång. Jag heter delightandangers på svenska sidan och stoet jag hade in mind är Honey And The Moon. 356.52 i GP, positivt blup (va 60-65) och ca 375 i färdigheter. Hade det funkat?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Western_Ivy Jag tar gärna emot en privat betäckning med Hey Doll (BLUP drygt 90, GP 355,45)! Betalar givetvis full taxa, och kan eventuellt tänka mig att sälja fölet (om det inte blir ett musgrått sto :love: ). Skicka gärna så snart du har möjlighet till det!

notok Betäckning skickad! Lycka till!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Nån som kan tänka sig att byta? Jag skulle behöva Filosofens sten och Kronostimer/Y-horn.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Låter bra det, skickar en betäckning till dig till "reducerat" pris så kan vi komma överrens senare om fölet?

Lohna - har skickat en betäckning till dig :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Toppen! Det tycker jag att vi gör. Kan nog absolut vara öppen för försäljning om du finner fölet av intresse :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Eftersom att jag är en idiot och råkade betäcka innan jag åldrat dog hon, men jag återupplivade henne igen. Vore SUPERSNÄLLT om du kunde skicka ett betäckningserbjudande igen :P *skäms*
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

De e lugnt de, jag var nära att döda hingsten en gång innan han blev klar pga att jag råkade åldra 2ggr på rad utan att göra något med han :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack! Sånt är så illa. Jag fick lite smått panik innan jag insåg att jag hade en såndär återupplivningsgrej. Pinsamt värre. Mamma kollade väldigt konstigt på mig när jag skrek rätt ut i förfäran (nej, jag är inte alls beroende och lever mig inte alls in i spelet) :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack! Sånt är så illa. Jag fick lite smått panik innan jag insåg att jag hade en såndär återupplivningsgrej. Pinsamt värre. Mamma kollade väldigt konstigt på mig när jag skrek rätt ut i förfäran (nej, jag är inte alls beroende och lever mig inte alls in i spelet) :P

Äh, vi kan sluta när vi vill.... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Äh, vi kan sluta när vi vill.... :angel:

Hahaha, jo, det kan vi. Absolut. Inga problem här inte :angel:

Helt sjukt att man kan bli så beroende av ett spel egentligen. Det är otroligt viktigt. Men visst känner jag mig lite småfjantig ibland, 23 år gammal och läskigt insatt i det här och jag kan verkligen inte låta bli att bli exalterad när det går bra :P
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vad har du för GP?
Jag har en hingst som är omtyckt (han har drygt 60 betäckningar :angel: ) som du kan få låna till rabetterat pris (500 e istället för 1500 e) - fast får vänta tills i morgon isf om du inte har ett ÅP att låna ut. :p

jag lånar gärna han :D
Stoet (Myggan) ligger på 354.66 i GP :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ces- Jag är intresserad av en connemara hörning!! :-)

Har många fina connemaror nu som jag kan tänka mig att sälja. Kolla gärna på mina pållar!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Börjar förresten bli lite trött på Connemaror, eller på att bara ha Connemaror i allafall. Det verkar inte vara så många som håller på med dem o det är svårt att hitta bra hingstar. Funderar på att börja med en ras till.. men vilken? Vilken tycker ni?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

På svenska sidan Snyggve eller?
Jag har en filosofens sten som jag inte vet vad jag ska göra med... :p
Vad har du att byta med?? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hmmm... Bra fråga... :D
Något/några för tre pass vore ju bra. ;)

Men nu ska jag krypa i säng. Ska upp och jobba i morgon, tjoho! :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp