Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Någon som har ett fungerande fölschema för shettisar som inte krävs två morötter?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
:banana:
äntligen en enhörning!


/gömmer mig för missdragon

Det gör du rätt i!!!! :devil:

Eller jag menade GRATTIS!! :angel:

Jag har inte orkat/hunnit åldra mitt sto för att se om hon har en hörning i magen från i morse... Måste ju jobba lite oxå... ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag hatar när det händer, har ju lixom hänt en gång på varje sida (=3 med andra ord)... :o Hur klantig och hur många gånger lyckas jag innan jag lyckas att hålla mig och inte trycka? :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Craxor ska ha, tror jag?


vem var det här som ville köpa connemara-hörning förresten? (om h*n fortfarande är intresserad vill säga)

@missdragon: var ju oxå ett slarvfel på hög nivå - fanns redan 2 saker på listan, och ett y-horn närmade sig. Klickade på uppdatera frekvent, och när y-hornet väl dök upp på köp-listan, trodde jag den skulle hamna nederst, hence jag fort som 17 klickade ... på ålderspoäng :p
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

hehe! :p
Jag brukar prova "undrar hur lång tid det är kvar tills jag kan köpa igen?" följt av "oops..."
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Woho lyckades köpa ett till.
Nu är hon färdiglekt och har ett GP på 352,56, tyvärr ger det ingen topp-plats just nu men hon ger mig en bra grund för att hamna där. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

mer än jag visst, men jag kollar det :) Hur har det gått med dina spanjorer förresten? Du ville väl bli av med dom?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja stämmer, har bara en spanjor kvar nu så la ut henne på auktion med startbud på 5000 e - får se om nån nappar.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja tillsvidare iaf. Har tappat orken med Howrse och sen ska jag börja plugga heltid på distans samtidigt som jag söker jobb så kommer inte ha så mycket tid. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ah, då förstår jag. Vad är det du ska börja plugga?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Jag har en full blupad enhörningshingt som man kan få använda till avel om man vill!:D

Lite dum fråga men jag har letat jättelänge.... Någon som vet vart den andra hemliga sidan finns?:confused:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ska läsa upp lite betyg för senare försöka bli förskolelärare :)


Zenyatta - är det på svenska sidan så gå in på moderator paragons sida. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp