Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ah sorry, glömde skriva att vi redan är klara. Men tack ändå. Och hojta om du behöver samma hjäp någon gång! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!
Skänk mig åldrandepoäng så att jag kanske kan få en enhörning ikväll! :angel:
malice på svenska!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Även kommit igång med engelska! Heter missmalice där!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag skickade ett åldrandepoäng till dig ;)

kl

Jag har fortfarande en box ledig om någon är intresserad :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Idag har jag dissat en middag enbart för att jag är så förbannad på det j-vla enhörningsmålet.
Ska aldrig, aldrig, aldrig mera se på en enhörning efter detta, idag SKA det bli en enhörning, vare sig den vill eller inte.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Idag blir mitt första enhörningstillverkningsförsök! (Vilket ord) Håller alla tummar och tår för dig, Caboose och hoppas även på att jag har lite tur med mig.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Håller tummarna för dig med!
(Sen j-vlar ska du få enhörningshelvetet, okej? Vill inte se behöva sköta om den mer, haha, dum jag är! :devil:)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har fått två enhörningsföl tidigare men nu när jag är på det målet verkar jag få hålla på i evigheter (fick iofs hålla på ganska länge för att få de första också.) Funderar starkt på att göra mig av med enhörningarna sen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Apropå det här med enhörningar, sålde ju mitt AT-enhörningssto för en tid sedan. Hon var ju typ 1 år och 8 månader. Hon är nu 23 år och har fått 11 avkommor och 2 av dem är enhörningar, så det stämmer nog ganska bra med var sjätte antar jag... :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det var ju lite bra, för det är min sjätte betäckning idag :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag ska hålla tummarna! :)

Min travarenhörning vann sin 20 seger i dag, saknar bara lite ålder för 100 i Blup, men jag kommer nog avla på henne asap när jag får målet utan att åldra nåt mer nu!! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Inte för att vara sån, men den här hästen har det gjorts 8 försök med men ingen enhörning än... Åh andra sidan betäcktes den med min hingst "mitt på dan" och inte på "rätt tid" så det kanske förklarar en del... ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha, men sluta!
Eller ja, jag kanske inte ska säga sluta, du har all rätt att djävlas tillbaka lite! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Säger det samma SABLAR får väl gå upp tidigt i morn igen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag borde nog vara vaken och vända tillbaks dygnet, kanske vore nåt.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Och min dator hängde sig en minut innan det var dags... Så jag missade precis den exakta klockslaget och fick en utan horn. :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

halv kl

f7u12-rage-guy-polo_design.png


Så såg jag nog ut när hon föddes.

Therese: Vill du ha massa fölisar?
Haha, har tre:
Sto 1: 350.48 GP
Sto 2: 350.59 GP
Sto 3: 350.68 GP

Du får alla för 500E/styck! C'moooon, haha
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp