Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Jag panikköpte ett enhörningssto 18:16, dessvärre så blev det inget enhörningsföl :mad: men howrse tyckte nog synd om mig för det kom ett ymnighetshorn flygande bara några minuter senare som innehöll ett atalante-paket :idea:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det var ju mitt sto :D
Synd att du inte hade samma tur med henne, hon gav mig ett enhörningsföl på första försöket.

lycka till med fortsatt avlande :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Fick igårkväll ett ymnighetshorn i UFO öppnade det nu och fick filosofens sten OCH Stormens Kraft bonus till GP
:bump::banana::bump::banana:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*
Hur i hela friden lyckas ni vinna tävlingar? Alla förslag som kommer upp när jag ska anmäla min hingst är svåra, så han har vunnit 2 tävlingar, resten blir han 2:a och 3:a hela tiden :(
Tråkigt, vill ju ha upp honom på 100 snart...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Visst är det så! Så sjukt jobbigt, man blir så trött!
Men testa och ta de lättaste, vi säger om din häst är färdig att starta en dressyrklass där det krävs 80%, se om det finns någon på typ 60 eller nåt!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag brukar bara träna upp snabbhet och dressyr (fullblod) och sedan starta i galopptävlingar som är enkla och öppna för alla då kommer lätta tävlingar upp eftersom det är galoppen som sätter gränsen :)
samma att tävla i hoppning och f'lttävlan innan man tränat upp uthållighet och hoppning...
De senaste 2 tycker jag överlag är lite lättare att få vinster i :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh, håller du också på med fullblod?
Vill du ha fullblods fölisar för 500E då? Hahaha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo, brukar försöka ta de enklaste men var ju dum nog att träna klart honom på allt innan jag började tävla på allvar. Så nu är han fulltränad och har fetat sina bästa egenskaper, så det känns lite hopplöst. Då har jag ändå gett honom en hel del bonusgrejer (poseidons skor och träns och likn.)
Jaja, han är odödlig så det är väl bara att tävla på :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag skulle ev. vilja ha fullblodsföl för 500e/styck. Kan du inte PMa mig på Swinger på Howrse så kan jag se efter på fölen? :)

Måste fråga:
Skulle ni sälja Dafnes Lagerkrans och en Sjöhjäst för 5000e/styck, dvs. 10000e sammanlagt. Om inte: vad skulle ni tycka vore ett vettigt pris?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha, jag har fullblod så jag klarar mig ;)
För jag antar att de ina har särskillt hög GP pga enhörningsmålet ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hahaha, okej!

Åh, håller på och göra en päls!
Ska visa sen när jag är klart :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det var meningen till Caboose. Brukar inte tänka på vem jag kryssar i.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Frågar samma sak igen istället..
Skulle ni sälja Dafnes Lagerkrans och en Sjöhjäst för 5000e/styck, dvs. 10000e sammanlagt. Om inte: vad skulle ni tycka vore ett vettigt pris för det? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja jag märkte det efteråt :p

Tack, med min vanliga tur lär det behövas lite lyckoönskningar :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

På svenska sidan kan de absolut vara värda 5000e styck, det tycker jag. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp