Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vi skulle kanske kunna byta prylar? Jag brukar alltid få användning av en blixt förr eller senare så jag kan tänka mig att ha en på lager. :D Vad är du intresserad av för motsvarande kostnad av ett pass så kanske jag har det!?

Ptja, en Elous Vind, kanske? Vet faktiskt inte riktigt... Vad har du att byta?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Guldsporrar, svart orkidé, molntapp, sjöhäst, dafnes lagerkrans? Har tyvärr ingen vind... Guldsporrarna är ju typ som vinden fast lite bättre :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh, kollade!
Båda var ju urfina!
Kan inte välja :angel: Men Millany hade jag gärna tackat ja till!
Du råkar inte vilja sälja Åskar till mig också?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Lustigt att du tar min knapp och knapplånar när jag redan diskuterat saken. :p Det är ju fyra nya engelskspråkiga versioner, en för britter, en för kanadensare, amerikaner och australienare för att passa kultur och traditioner bättre. Inte har jag upplevt det som något problem att de alla fått samsas på stora siten men tydligen.. :confused:

Den "internationella" sidan kommer att ligga kvar.

Undrar om man får regga sig på samtliga :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hmm...
Jättegärna sporrarna, men då antar jag att du vill ha ngt mer än blixten lr?:angel:
Annars kan jag "nöja" mig med krans eller sjöhäst;)

Juste... Idag är min nionde dag, så jag kan inte ge bort något föränn imorgon, om jag fattat rätt...?
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nejdå, innan jag kommer få användning av mina guldsporrar kommer vi ha fått massor av såna i gåvor genom spelet ändå så vi kör bilxt mot sporrar!

Vad heter du i spelet?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Anytime21, heter jag...
Men kom just på att detta bara är min 9de dag... Så antar att vi får vänta ett dygn??
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja jag kan inte skicka till dig heller. Då får vi ta det imorgon eller när det nu funkar! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Vet inte om jag vågar visa, haha.
Men såhär långt har jag kommit med min päls:
fm26x2.jpg
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*knapplån*

varje gång jag spelar så hänger sig sidan så jag måste uppdatera sidan för att komma vidare.. så irriterande..
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vill du bli av med ytterligare en blixt byter jag gärna. Mot en Eolus vind? Eller Medusas blod om du hellre vill ha det?
Pandoras ask och svart orkide finns också men de flesta brukar inte vara så intresserade av det tror jag.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Schnyggt!
Själv kan jag inte göra så mycket annat än streckgubbar/hästar... :D
Men jag fotar rätt hyffsat så jag funderar på att göra om ett foto till en päls istället... Har en rätt snygg när min pålle stegrar sig... :d
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

6e försöket idag och ingen enhörning. nu börjar även stot bli gammal
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vill du bli av med ytterligare en blixt byter jag gärna. Mot en Eolus vind? Eller Medusas blod om du hellre vill ha det?
Pandoras ask och svart orkide finns också men de flesta brukar inte vara så intresserade av det tror jag.

Jaa, det kan jag nog tänka mig, tar gärna Medusas blod:)

Såg att jag nu är på min 10:e dag, antar att det ändras samtidigt som hästarna åldras... Trodde det var midnatt först...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag hade aldrig orkat mig upp så tidigt att jag hann med en morgonbetäckning. 06.23 är omänskligt tidigt :eek:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

mm hemskt men skönt och krypa ner igen sen. Fölet fick dessutom namnet Häst jävel hahaha
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp