Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ni skulle haft så snälla enhörningar som jag hade! ;)
Hon fölade ut en enhörning på första försöket! Sen såldes bägge! :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Good for u!
Grattis! :banana:

I dag är jag heeeelt förvånad! Nu har jag, två dagar i rad, fått ymnighetshorn som UFO'n! :eek: Jag som "bara" fått äpplen, engergisörp och några stackars åldrandepoäng och "billiga" träns tidigare! :o
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu är frågan när jag ska våga öppna dem, de jag öppnat för köpta pass förut har gett mig iiiiiinget av värde! :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, du öppnar dem och skickar tebax innehållet till mig!! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Grattis till det! :D

Funderar på om jag orkar spara dem tills det är något "speciellt" som man kan få när man öppnar... utifall ATT jag skulle ha lite tur... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hittade ett ymnighetshorn jag me, fick Zeus blixt (så nu har jag 3st totalt, någon som är intresserad??) + lite krimskrams blev det...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu när vi är inne på UFO:n:
Vad är det bästa ni har fått i ett UFO någon gång?

Jag har visserligen bara kört 17 dagar så för mig är det en skräddarsydd sadel (kostar cirkus 7500e) som jag har fått. Men nu har jag bestämt mig för att inte "acceptera" någonting före ett ymnighetshorn dyker upp ;-) Såg precis en kalorisörp åka förbi min datorskärm
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har inte heller kört så fasligt länge (52 dagar) men allt jag fått är krimskrams och det bästa jag fått är väl träns (vanligt, billigt), förutom ymnighetshornen. Fast på spanska sidan fick jag min Mist (Bruma) i ett ymnighetshorn som hoppade omkring på skärmen så man kan väl säga att jag haft bättre tur där. :D


Åhhh vad det kliar i fingrarna, jag vill öppna hornen!! :D
Men näe... jag SKA hålla mig, iaf till i morgon!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Öppna ena nu och den andra imorgon!

Köpte två shettis-hingstar bara för att jag kunde :love:
Vad är ett bra GP för Shettisar?
Ena har 351.42 (var bara tvungen att ha honom!) och den andra 352.84!
Dom är inte färdiglekta osv!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mitt bästa ufo är nog Nyx paketet vid halloween ufona på engelska sidan. Annars är de bästa ymmerhetshorn och moln.


På tal om enhörningar, på engelska sidan fick jag faktiskt enhörningar på andra försöket. Var på de uppdraget och betäckte mina två enda enhörningar, ena fick inga och den andra fick jag jackpot :D på svenska har jag inte ens några enhörningar LOL.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

358 ligger dem bästa shettisarna på (enligt rankningen). Min shettis med högst gp ligger på 354.66 :) går sakta men säkert uppåt :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Gött! Köpte dem mest för sakens skull, för att de var så söta och ha som maskotar.
Hade tråkigt så tänkte att jag lika bra kunde köpa på mig, haha
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

otroligt söta är dem :D

köpte faktikst en shettissto på 351 för en billig peng när jag började spelet, tänkte hon var så pass billig, och fastnade för dem efter det :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hittade ett ymnighetshorn jag me, fick Zeus blixt (så nu har jag 3st totalt, någon som är intresserad??) + lite krimskrams blev det...

Vi skulle kanske kunna byta prylar? Jag brukar alltid få användning av en blixt förr eller senare så jag kan tänka mig att ha en på lager. :D Vad är du intresserad av för motsvarande kostnad av ett pass så kanske jag har det!?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Howrse är såå tråkigt när man inte har något att göra! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Öppna ena nu och den andra imorgon!

Köpte två shettis-hingstar bara för att jag kunde :love:
Vad är ett bra GP för Shettisar?
Ena har 351.42 (var bara tvungen att ha honom!) och den andra 352.84!
Dom är inte färdiglekta osv!

Jag ligger just nu på topp 15 med två av mina shettisar som har GP 356.50 och 356.56 Så du har fått relativt bra hingstar.
Det jag kan tipsa om är att jag har två dräktiga ston ute för försäljning 1000 e styck. Kan dock stoppa en eller bägge auktionerna och sälja dom för 1000 e styck till dig. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp