Vi som väntar kattungar 2009!

Sv: Vi som väntar kattungar 2009!

jo de är de förståss men ja hoppades på en maskad hona som ja kunde spara :(

Attans, men det kan väl dyka upp en till, än är det väl inte försent?:):bump:

kattungar009.jpg

kattungar008.jpg

kattungar010.jpg

kattungar007.jpg

De va bilder på mina små sötnosar :) Återstår att se om det blir brun,lila,blå eller chokladmaskad på den vita :laugh:

Grattis till bebbarna! :bump:

*kl*

Min tjeja fick tre bebbar på påskafton! :love: Tyvärr hade hon väldigt svaga värkar så det blev kejsarsnitt, men allt gick ändå bra. Tyvärr klarade sig inte en av bebbarna, men en hona och en hane lever och har hälsan :love:

nyfodda.jpg

Grattis till bebbarna! :bump:

*kl*

Min tjeja fick tre bebbar på påskafton! :love: Tyvärr hade hon väldigt svaga värkar så det blev kejsarsnitt, men allt gick ändå bra. Tyvärr klarade sig inte en av bebbarna, men en hona och en hane lever och har hälsan :love:

nyfodda.jpg

Grattis!!:):love:

Tänder ett ljus för liten som inte klarade sig.

7 veckor här nu:)Drömde att det blev 7 stycken:crazy:, är glad om det är en eller två:)

Vägde Ariel idag och hon har hitills gått upp 600g med 2 veckor kvar.:)
Gissar på 3-4 kattungar.

Sedan ska hon kastreras och få bli den jägare hon alltid drömt om att bli, dessutom är jag sugen på att ställa henne i huskattklass.:bump:

förstår inte en sak... är det ej samma hona som du skrev för kanske en vecka sedan i ett annat kattforum att du skulle kastrera trots att hon hade 3 veckor kvar... du hade tom ansökt om stamnamn

Jag har ockå läst där, och kan inte göra annat än att skaka på huvudet.
Vissa människor är helt enkelt bara pantade.

Jadu jag gör iaf inga personangrepp och försök hitta en enda sak jag gör fel med mina katter förutom att jag tagit två kullar på gud förbjude min
huskatthona?

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
388
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
812
Senast: Svartkatt
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 727
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar