Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips. Har gått mot utlagd leksak och då går det fint, men kan inte ta bort den så jag kommer inte vidare. Ska testa nostarget, känns inte riktigt som hennes grej bara men är värt ett försök.
Jäkla skit med dessa bortlottningar!
Håller tummarna för er!
Kl
Underbara lilla hund!
Spårade idag och det känns verkligen som att hon gjort framsteg. Första biten väldigt fint och självsäkert. Sen fick vi erfara en av nackdelarna med att spåra tätortsnära; en hund som korsade spåret precis framför oss. Inte vilken hund som helst, utan just idag var det världens snyggaste goldenhane enligt min höglöpande tik... men hon spårade snart vidare, även när hunden gick på en stig parallellt med spåret. Noggrann vid alla apporter och jag har även introducerat slutapporten, har länge haft leksak just som slut.
Väldigt nöjd både med arbetet i början och att hon fortsatte såpass bra efter hundmötet!
Vi har lite problem med att lära in framförgåendet dock... tips?
KL
Jag är anmäld till två elitspår i slutet av mars, i skrivande stund är det över 40 st anmälda ! Så det ska till mycket tur för att vi ska bli medlottade .
Hade varit gott att komma ut och sträcka lite på bruksbenen och se hur vi ligger till inför säsongen 2014 !
40!?!?!
Kom hit till ön å tävla vettja!!
Konkurransen är definitivt inte så stor här