Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska nog boka in någon mer privatträning.
Kurs är himla kul men för min plånboks skull har jag bestämt mig på att köra privatlektioner i lydnaden i år..
Jag arrangerar en lydnadshelg med externa instruktörer på min klubb men deltar inte själv för jag är lite för pank . Och sen ska jag hålla en fortsättningskurs i tävlingslydnad och brukslydnad . För egen del blir det bara träningar för Anders Kjernholm (tränar för honom varannan månad) och sen åker jag på kennelläger i sommar. Det brukar vara en massa duktigt folk där så alltid lär man sig något.
Plånboken säger stopp så det får bli spårkurser som prioriteras dessutom. Blir nån typ av lydnadskurs när vi kommit lite längre tänkte jag.
Gjorde en lista med avstämningar idag och en plan för att träna in tandvisning (att hoppa på domaren och låta denne se tänderna samtidigt som den får en puss på näsan ger inte så höga poäng va? ).
Tillgängligheten är inga problem iaf, då hade jag nog brytt mig mer om att den inte är påbörjad än. Vi har mkt kvar (såklart!) men har kommit en bit på vägen i de flesta moment.
KL
Har ni andra några roliga lydnadskurser inplanerade ?
Men ljudet förresten....! Upplever att det är lite värre när jag blir nervös, troligtvis blir hon lite osäker på mig så jag får ju jobba med mig själv där. Men har ni andra tips mot pipet/gnällandet? Tar tacksamt emot alla tips
Å så film på allt utom inkallningen då ville inte äpplet vara med mer Tack så mkt emma82maria för filmning & support!
http://youtu.be/MRUXNAMYYsI
Jag tycker att det bästa med Anders är att man känner sig bäst i världen när man går hem. Han är verkligen peppande! Och så är han bra på att tänka helhet, vilket är bra för mig som lätt fastnar på detaljer. Du får rapportera efteråt!
Nu blir jag nyfiken på vilket sökläger du ska på. Jag ska nämnligen också på sökläger ...
Sedan ska jag på lydnadsläger för Lillemor Edström till helgen. Ska bli himla roligt och jag hoppas jag får lite nya ideer och en massa inspiration inför kommande träningar och tävlingar!