Sv: Vi som tränar för tävling, lydnadsklass 1-elit!
Target fungerar som sagt inte tyvärr. Höll på med det i en evighet i början och har precis lyckats jobba bort det, vilket tog tid. Himla svårt med just den här hunden, westien fattade efter tre gånger och är jätteduktig i detta moment!
Jag har börjat träna på allvar nu så jag återkommer inom kort för en liten resultatuppdatering
Jag har en hund som ar valdigt styrd av nasan ocksa. Jag maste vara mycket forsiktig med bade leksaker och godis sa Mandy inte borjar leta med nasan efter den forvantade beloningen. Target fungerar dock mycket bra. Hon maste stalla sig pa den med bada framtassarna (forst upphojd som en telefonkatalog). Nar hon kan det blir targeten mindre och mindre tills det helt forsvinner atminstone halva tiden och bara kommer tillbaka da och da.
Target fungerar som sagt inte tyvärr. Höll på med det i en evighet i början och har precis lyckats jobba bort det, vilket tog tid. Himla svårt med just den här hunden, westien fattade efter tre gånger och är jätteduktig i detta moment!
Jag har börjat träna på allvar nu så jag återkommer inom kort för en liten resultatuppdatering