Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föredrar allé med bågar. Den har jag fått allra bäst resultat med. Personligen ser jag ingen mening med att börja träna slalom med en så ung hund. Mina får inte gå på hinder förrän de fyllt året. Finns så mycket man kan träna istället för hinder.När tycker ni att man kan börja med slalomet och vilken metod är bäst att börja med? Är 7-8 månader för tidigt att börja på något sätt med slalomet? Visa bifogad fil 18964
Ni som tränar/tävlar på gräs, vad har ni flr skor? Hört att flera har Salomon Speedcross men dels brukar Salomon vara för smala, dels är de rejält dyra.
Grattis till tredje pinnen - så duktiga ni är .Vi tävlade på Öland i söndags. Rejält utmanande banor med tre hoppklasser som andades "dolda tunnelingångar". Jag är jättenöjd med loppen, två disk och en med 5 fel samtliga pga att jag inte fick till det med tunnelingångarna. I agilityloppet vann vi och tog våran tredje agpinne
Då kanske de fungerar. Asics verkar också ha en trailmodell men den ser inte lika bra ut (tycker jag helt utan att ha koll), annars älskar mina fötter Asics. Vissa Speedcrossmodeller verkar också finnas i extra-wide med med tanke på att jag inte tävlar aktivt känns 1500 lite väl mycket. Samtidigt vill jag helst inte slå ihjäl mig.Jag har Solomon speedcross 4. Jag har breda fötter (på den nivån att mina pissetofflor från birkenstock är av extra bred modell exempelvis) och tycker om dom. På Engelssons kostar de 900nånting vilket verkar vara bra pris. Jag hittade mina på tradera, endast prövade för 400:- men beror ju på hur känslig man är för sånt som inte är fabriksfärskt.
När tycker ni att man kan börja med slalomet och vilken metod är bäst att börja med? Är 7-8 månader för tidigt att börja på något sätt med slalomet? Visa bifogad fil 18964
Luleå? Tycker jag känner igen förra veckans rosettHar inte skrivit något i den här tråden tidigare men jag och min räv har debuterat och tävlat tre tävlingar än så länge med två pinnar och tre förstaplatser som resultat! Jag blir alltid så galet nervös (God knows why liksom) så första loppet diskar jag oss alltid, sen vinner vi nästa
Just nu tränar jag mest mig själv, typ minnas vad jag ska göra på banan OCH springa samtidigt, samt lita på hunden. För hon kan, fasen alltid. Helt fantastisk är hon!
Sån här fin rosett fick vi förra helgen när vi vann ag1 large och tog en pinne!
Visa bifogad fil 19180
Luleå? Tycker jag känner igen förra veckans rosett
Jag köpte ett par trailskor från merell, salomon speedcross är för smala för mina fötter. Jag hade dom förut, när jag löptränade för många år sedan och de klämde lite redan då. Mina fötter har tydligen blivit bredare sen dess för nu funkade de inte alls.Ni som tränar/tävlar på gräs, vad har ni flr skor? Hört att flera har Salomon Speedcross men dels brukar Salomon vara för smala, dels är de rejält dyra.
Jag Håller en del tåtar i invigning, avslutning, prisutdelningar och är ansvarig för pausunderhållningenEn vecka kvar till VM Vilka ska dit? Jag kommer att vara funktionär torsdag-söndag, och titta på så mycket agility jag kan!!!
Hundarna här hemma tävlar på, gick på räls med den lilla genom ettan och halva tvåan, sen har det tjurat lite med de sista hoppinnarna. Men det kommer