Idag ska jag tävla i Kungsör med Tinja! Det ska bli riktigt kul, lite egentid med henne. Valpen får hänga med mamma.
Lite synd, för valpens mamma ska också tävla
Lite synd, för valpens mamma ska också tävla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla pinnar skrevs in i tävlingsboken. Det var den som hade hundens samlade resultat, så det var bra om man hade en kopia på den om den skulle komma bort. Iom att det var tvingande uppflytt efter tre pinnar var det inte så mycket som skulle antecknas.Tack intressant att bara nollade lopp i klass 3 registrerades. Hur höll man reda på hundens resultat då? Skrevs alla lopp in i tävlingsboken då? Tänker hur man visste att hunden var klar för klass 2 ex..
Du kryssar i vilka resultat du vill titta på här:Hunden tävlar i klass 1 och lag. Så då är de övriga pinnarna lagpinnar? De ser man inte i listan på hunden sas?
Ah, men lagpinnar visas inte som pinne under "merit" kolumnen som det gör individuellt? För kryssar jag i lag står det 4 pinnar, men det är ingen "pinnbild" i resultatetDu kryssar i vilka resultat du vill titta på här: Visa bifogad fil 18596
Jo men om det gjordes innan SAgiK tävling började registrera mätningar finns det bara i hundens tävlingsbok.
Nej de syns inte då det är lagets pinne, inte hundens, eller om det finns någon annan förklaring vet jag inte. Det får du fråga den som gjort programmetAh, men lagpinnar visas inte som pinne under "merit" kolumnen som det gör individuellt? För kryssar jag i lag står det 4 pinnar, men det är ingen "pinnbild" i resultatet
Den här hunden är född 2015 och verkar bara ha tävlat i år..Jo men om det gjordes innan SAgiK tävling började registrera mätningar finns det bara i hundens tävlingsbok.
Då har antagligen domaren inte lagt in det än. Min född 2016 slutmättes i början av juni men är inte inlagd än. Om du är så intresserad av en viss hund är det väl bättre att du frågar ägaren istället för att fråga här?Den här hunden är född 2015 och verkar bara ha tävlat i år..
Är mest nyfiken eftersom det blev en diskussion om att en hund inte hade något mätintyg på SAGIK. Jag känner inte människan som har hunden men blev nyfiken på hur det funkar och tog den hunden för att den kom på tal . Jag trodde nämligen att det lades in på SAGIK direkt.Då har antagligen domaren inte lagt in det än. Min född 2016 slutmättes i början av juni men är inte inlagd än. Om du är så intresserad av en viss hund är det väl bättre att du frågar ägaren istället för att fråga här?
Haha, jag försökte bara förstå hur det fungerar, tack för att du tog dig tid att svaraNej de syns inte då det är lagets pinne, inte hundens, eller om det finns någon annan förklaring vet jag inte. Det får du fråga den som gjort programmet
Det är ju upp till domaren när den har tid att sitta och lägga in mätningar. Tror dock "min" domare glömt bort det, så har påmint henne nu. Man har ju ändå mätningen inskriven i tävlingsboken om det skulle bli diskussioner.Är mest nyfiken eftersom det blev en diskussion om att en hund inte hade något mätintyg på SAGIK. Jag känner inte människan som har hunden men blev nyfiken på hur det funkar och tog den hunden för att den kom på tal . Jag trodde nämligen att det lades in på SAGIK direkt.