Vi kommer bara och tittar fredag-lördag, ska bli super-kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fleecetäcken till minaVad har ni för täcken till hundarna när ni tränar? Alltså typ mellan passen och efteråt för att inte kylas ner så fort. Jag har fått till mig av hundarnas fysio att i allafall Ultima nog behöver ett täcke i pauserna på träningar och tävlingar.
Vad är bäst? Är det BoT eller något annat? Jag är inte jätteförtjust i BoTs täcken som är dragkedja för svansen så jag har sytt om mina vintertäcken men dom använder jag knappt för dom är nästan för varma..
Tack så mycket! Ja, han blir snabbare hela tiden, och den typen av banor passar honom bra, när det inte är några direkta bromssträckor. Men är svårt att hävda sig i fart med BC och andra snabba raser Jag borde helt klart springträna jag också, men var extra långsam den dagen för jag var jätteförkyld och hade legat sjuk dagarna innan Hann tom tänka i första loppet "gud så långsam jag är!" för det hände liksom ingenting när jag försökte trycka på lite i mina stegHej @McFlurry! Grattis till klubbmästartiteln Tycker han (Tage heter förresten min häst ) har bra fart i andra filmen!) Tror du kan förvänta dig att snabbheten kommer med säkerheten, så det är bara att ge dig ut och träna intervaller så du hänger med
Veberöd är min hemmaklubb! Jag ska köra blåbärsloppet med min unghund, sen är jag funktionär resten av dagen.Fler som ska till Veberöd på lördag?
Kul Jag och Tage ska starta i blåbärsklassen och klass 1. Tack detsamma!Veberöd är min hemmaklubb! Jag ska köra blåbärsloppet med min unghund, sen är jag funktionär resten av dagen.
Hoppas det går bra för er
Då kanske du ser mig där nån gång, träffar en kompis och kör lydnad där ibland - hon är nyinflyttad dit.Veberöd är min hemmaklubb! Jag ska köra blåbärsloppet med min unghund, sen är jag funktionär resten av dagen.
Hoppas det går bra för er
Kul . Jag brukar träna agility där tisdagkvällar och torsdagkvällar med mina råttehundar (dsg)Då kanske du ser mig där nån gång, träffar en kompis och kör lydnad där ibland - hon är nyinflyttad dit.
Japp kör Vips i blåbärsklassen och Tant i Öppenklassen, sen blir det lite tunnelrace med (ska egentligen bara träna starter med Vips så perfekt att göra det i tunnelklassen med drop-in )Fler som ska till Veberöd på lördag?
Då ses vi kanske i hundvimletJapp kör Vips i blåbärsklassen och Tant i Öppenklassen, sen blir det lite tunnelrace med (ska egentligen bara träna starter med Vips så perfekt att göra det i tunnelklassen med drop-in )
Jag och min dsg tik skall ditFler som ska till Veberöd på lördag?