Jättefin film @Aningsfull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Aningsfull
Vilket jobb! Satan så snyggt gjort och vilken muskelbit till hund du har
Ett fåtal finns på sagik tävling, de flesta sprids via facebookgrupper eller så ser man det i sitt flöde att någon är intresserad om man inte är inbjuden till eventet.Vart hittar ni era inofficiella tävlingar?
Ett fåtal finns på sagik tävling, de flesta sprids via facebookgrupper eller så ser man det i sitt flöde att någon är intresserad om man inte är inbjuden till eventet.
Är det vintervila för er nu?
Vi ska på träningstävling på lördag med vovvarna, Nessie är anmäld till tunnelrace och blåbärsklass och Nike med husse är anmäld till blåbärsklass och öppenklass hopp! Sen ska vi på privatträning nästa torsdag och den 18:e är det inoff tävling för oss alla .
Idag var vi på inoff. utställning och Nike fick följa med för miljöträning men hon skötte sig perfekt! Nessie var ensam i sin klass så hon fick nån rosett .
Undrar om du ska till oss och tävla tro?
Såg i en annan tråd att du varit på Jönköpings brukshundklubb för en tid sedan, och det är bara ca 1h från oss
Nä, det högst tveksamt och Jönköping har jag inte vart i (med vovvarna iallafall) däremot Köping. Bor på gränsen mellan Uppsala och Sthlm och försöker hålla resvägen på max 1.5 timme. Den inofficiella är i Kungsör
Jag hade tänkt åka men jag får ont av att springa agility så fick stå överMen åh, då måste jag blandat ihop dig med någon annan Synd, hade varit kul med en bukefalist i startfältet!
Jag hade tänkt åka men jag får ont av att springa agility så fick stå över
Åh, typiskt Men måste du springa med? Bettan kör väl ett bra race själv med hennes hastighet?
Hon kan ju alltid vara pausunderhållning Bara att kasta till henne en superrolig leksak så kan hon dra ärevarv 10-15 min ()
Perfekt ju
Då får du fånga in henne efteråt
Absolut Jag kan locka in henne med Floyd
Kör du en dirigeringsapportering av liten hund då eller hur tänker du? Hon väger ju mindre än en gås liksom