Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så var Tomtehoppet avklarat, och vi lyckades diska oss i båda klassernaJag har precis anmält Disa till årets sista tävling - Tomtehoppet - en liten inofftävling där tomteluvan är obligatorisk .
Hundträning är klart beroendeframkallande - man får lätt abstinens om man inte får sig en dos då och då!Åh jag är så sugen på att träna Vi var iväg för två veckor sedan och tränade rally inomhus och avslutade med att sätta upp ett slalom. Hon har verkligen utvecklats i sin teknik och säkerhet sedan vi la ner agilityn för hösten och min växande mage. Kunde skicka henne hyfsat komplicerat på slalomet och även nosa på bakombyten.
I september räknar jag med att vi är i fas att börja tävla igen Svinlänge kvar.
Hundträning är klart beroendeframkallande - man får lätt abstinens om man inte får sig en dos då och då!
Har inte planerat så långt fram än - men om det går bra för valpen i utställningsringen nu i vår, så - kanske!Planerar ni att komma på rasspecialen nästa år?
Har inte planerat så långt fram än - men om det går bra för valpen i utställningsringen nu i vår, så - kanske!
Tja, jag vet ju i vilken ände av kopplet vårt problem sitter (mitt) , så den snälla, hunden som kunde skulle räcka år för mig.
Pyssling är fortfarande i ta det lite lugnt-stadiet efter att ha opererats i år (det är OK:at att han kör tant-agility). Problemet är att han blir så arg på mig när jag gör fel (Du håller väl också till i Upplands-Väsby - Pyssling har faktiskt haft mage att skälla ut tränare Heidi också när han ansåg att inte ens hon är snabb nog att visa banan. Det är inte bra att vi är nybörjare tillsammans)