Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Lag har inga klasser utom storleksklassernaVad krävs för att tävla i lag? Kan jag i klass 1 tävla i lag?
Vi ska dit! Är ju maken som tävlar, men jag ställer så klart upp som funktionär Det blir första tävlingen för vita raketen efter valparna, hon kommer väl att vara helt crazy...Lillvovven är anmäld till öppenklasserna, har inga förhoppningar om nåt superresultat, men det är väl bra träningVisst är det väl någon här i agility-tråden som tävlar i klass 3? Det är ju snart dags för Gåsahoppet i Nils Holgersson-hallen i Skurup, och jag tänkte höra om någon från Buke ska dit och tävla? Jag bor bara en dryg km från hallen, skulle vara roligt att åka dit och titta i så fall. Tänkte väl i och för sig åka dit och titta ändå, men det blir ju ännu roligare om någon härifrån är med !
Kul! Vilka dagar kommer ni att vara där? Och vilka hundar ska man hålla utkik efter?Vi ska dit! Är ju maken som tävlar, men jag ställer så klart upp som funktionär Det blir första tävlingen för vita raketen efter valparna, hon kommer väl att vara helt crazy...Lillvovven är anmäld till öppenklasserna, har inga förhoppningar om nåt superresultat, men det är väl bra träning
Vi bor där med husbilen hela helgen! Har en vit och en svart pumi i medium, Häxa och Edda.Kul! Vilka dagar kommer ni att vara där? Och vilka hundar ska man hålla utkik efter?
Då ska jag hålla koll efter Häxa och Edda .Vi bor där med husbilen hela helgen! Har en vit och en svart pumi i medium, Häxa och Edda.
Och den som står och filmar är förmodligen jagDå ska jag hålla koll efter Häxa och Edda .
Idag blir det Värnamo för lillskrutten. Nån annan som ska dit/är där?
Jag googlade på det häromdagen och kom fram till höjden ska vara upp till hundens handlovNågon här som har kört cavaletti med sina hundar och har koll på hur lågt/högt de ska ligga på för en hund på 30-35cm i mkh..
Jag googlade baraJag googlade på det häromdagen och kom fram till höjden ska vara upp till hundens handlov
TackJag googlade på det häromdagen och kom fram till höjden ska vara upp till hundens handlov