Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns bl a en facebookgrupp som heter ”Blåbärstävlingar agility”. Alla officiella tävlingar i Sverige finns på Sagik tävling.Fråga från en novis: var på internet kan jag hitta nybörjartävlingar? Och för skoj skull, finns det nån officiell sida för mer avancerade (internationella?) tävlingar?
Bra stadga innan start. (Mycket annat bra också förståss)Nu ska vi se...
Om det funkar så är det första loppet i lördags. Ingen superfart ännu, och lite yvigt, men de sköter sig bra, husse och Lillskrutten
Det är ju bara andra tävlingen, klassen efter satte hon slalom, men missade kontaktfält Det kommer!Bra stadga innan start. (Mycket annat bra också förståss)
Hon ser ut att vilja mycket - och sambon ser ut att stödja bra. Så jag tror också att det kommer (och är liite avundsjukDet är ju bara andra tävlingen, klassen efter satte hon slalom, men missade kontaktfält Det kommer!
Lycka till!!! Jag är med på Fitdoglägret och ska snart iväg och träna för Tereza Kralova. Helt galetNån som ska tävla i helgen? Vår lilla ska vara med på söndag i Ulricehamn/Kinnared
Hoppas du hade en bra helg! Vet att K tyckte det var kanonbra!Lycka till!!! Jag är med på Fitdoglägret och ska snart iväg och träna för Tereza Kralova. Helt galet
Hoppas det inte blir busväder när ni ska till Skurup! SMHI hotar med ihållande snöfall och vindbyar på 22 m/s på torsdag - låter ju inte så kul.Nu blir det Gåsahoppet nästa! Båda prinsessorna får vara med
Fast nu har dom ändrat sin prognos - det ska inte snöa på torsdag. Skönt!Hoppas det inte blir busväder när ni ska till Skurup! SMHI hotar med ihållande snöfall och vindbyar på 22 m/s på torsdag - låter ju inte så kul.
Absolut, vi hade supekul Lilla Loppan höll ihop nästan hela helgen men sista passet var hon lite för trött i både kropp och knopp Det är ju hennes stora svaghet med att hon är lättstörd och lägger massor med energi på fel saker, men fick bra råd hur jag ska fortsätta jobba med henne. Och Tereza såg helt förvånad ut efter första försöket på hennes bana och sa "I did not expect her to be that fast"Hoppas du hade en bra helg! Vet att K tyckte det var kanonbra!
Lillskruttan skötte dig fantastiskt bra idag, alla tre loppen. Nån liten miss i varje, men det är en tidsfråga innan det sitter hela vägen
Nu blir det Gåsahoppet nästa! Båda prinsessorna får vara med
Såg det och fick lätt ångest . För även om vi har vinterdäck på husbilen är det inte kul att köra i sånt väder Skönt att prognosen verkar ha ändrats!Hoppas det inte blir busväder när ni ska till Skurup! SMHI hotar med ihållande snöfall och vindbyar på 22 m/s på torsdag - låter ju inte så kul.
De hade fel igen! Det snöar på tvären...vi tog beslut att köra ner igår kväll, och det var helt rätt!Fast nu har dom ändrat sin prognos - det ska inte snöa på torsdag. Skönt!
Klokt beslut! Ja, det snöar definitivt på tvären och ska visst fortsätta så hela dagen. Hoppas det inte blir en massa strykningar i klasserna idag pga vädret - tråkigt i så fall.De hade fel igen! Det snöar på tvären...vi tog beslut att köra ner igår kväll, och det var helt rätt!
Grattis till tredjeplats och finalbiljettVilken härlig agilityhelg det blev på Gåsahoppet Båda tjejerna (och husse) skötte sig fint, även om resultaten var lite klena. En tredjeplats som gav finalbiljett var bästa placeringen! Finalen tjuvade lilla vita, så då hamnade husse efter och det blev disk...men massor av rolig agility, spännande, svåra och roliga banor och många trevliga möten med likasinnade!
Vad som gäller för kval till SM med lag och byte av förare etc. finn i SM-reglerna för aktuellt år: http://agilityklubben.se/wp-content/uploads/2017/04/SMregler-2018.pdfÄr det nån som har vet hur reglerna för lag ser ut och kanske vet var man hittar de reglerna? Är lite nyfiken!