Ska dit på sön o ställa min kompis amstaff.Nån som ska till Eslöv i helgen? Det blir agility för vita raketen och utställning för svarta bulldozern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska dit på sön o ställa min kompis amstaff.Nån som ska till Eslöv i helgen? Det blir agility för vita raketen och utställning för svarta bulldozern
Tack detsamma, jättekul att ses och tusen tack för hjälpen Nu har vi packat upp allting, ska inte bära en sandsäck på flera månader... och jag har precis stängt sista fliken om tävlingen på datornDet var tufft för ag hundarna i Eslöv idag, och tufft för arrangörerna. Halva startfältet strök sig i sista klassen, hoppas de kommer i morgon! Trevligt att sitta funktionär jämte @Kakis I morgon blir det sol!
Förstår känslan! Men det brukar inte ta så lång tid förrän man börjar planera igenTack detsamma, jättekul att ses och tusen tack för hjälpen Nu har vi packat upp allting, ska inte bära en sandsäck på flera månader... och jag har precis stängt sista fliken om tävlingen på datorn
Vi som är TL har fått information om att vi ska fortsätta fylla i tävlingsboken. Men egentligen händer ingenting. Du har ju dina pinnar registrerade i SAgiK tävling. Vill du ha boken ifylld, skriv ut resultatlistan från din klass och be TL på tävlingen du tog pinne på fylla i vid annat tillfälle.Vad händer egentligen om man glömmer att lämna in tävlingsboken om man tar en pinne?
@Aningsfull
Jag såg några av era lopp i Nordmaling helgen Gud vilken häftig hund du har
Var dock för feg för att säga hej