Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Hur petigt är det med den där tandvisningen? Min hund kommer INTE att sitta still, han kommer i bästa fall att svassa runt och vara allmänt bufflig (vilket ger stor verkan när man väger 52 kilo och är 73 cm hög...) ELLER, hemska tanke, stirra på domaren och säga -BOFF!! med ett halvt steg framåt. Undrar om det betyder rött kort, uteslutning och rapportering?? (Ja, vi har tränat/tränar, men just nu känns det som om det gör saken värre. Jag tror jag ska köra med överraskningmetoden och bara hoppas på ett svassande.......)
Jo du kan få fortsätta om hunden blir nollad i tandvisningen, men det beror ju så klart på varför hunden blir nollad. Min reserverade kees som har böjt bort huvudet, men suttit kvar, blev nollad. Domare fick ta i hunden o inget agg från honom alls, men blev nollad. Visar hunden agg tror jag inte man får fortsätta. Men sen är det ju olika när tandvisningen görs, ibland görs den när allt är klart