Vi som spelar Howrse - TRE

Status
Stängd för vidare inlägg.

MikaTela

Trådstartare
Och då var det dags igen!
Återigen har vi nått upp i över 2000 inlägg - öhm var det inte nyligen tvåan tråden startades? :p

Iaf här är vi nu, på väg in i tråd TRE om vårt älskade (kanske hatkärlek) spel Howrse som bringar oss så mycket glädje och frustration! ;)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tiden går fort när man har roligt


Fast själv "pausar" jag lite just nu, loggar bara in och tar hand om en häst, köper bajs och kollar om några hästar finns tillgängliga att köpa in billigt till min samling.

Tror ni det hade funkat att ta in en "dela kontoförvaltning" och låta den göra föllekar med två föl för att klara ett uppdrag? :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL
VARFÖR saktar det ner alteftersom man tränar upp färdigheterna för att Bluppa upp hästen!
Nyss gick jag +2 poäng/hästdag, men nu när jag kommit upp i ca 90, så går det inte ens 0,5poäng!

Edit:
Nu är hon färdigbluppad och betäckt! Äntligen...
(tänk vad några åp kan göra...)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Vad fan, det tar ju aldrig slut det här bajsköperiet :mad: Har suttit och tänkt "nu är det sista" i typ 4st 50bitars lass nu
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*

Hej och hå! En tredje tråd! :p

Loggade precis in på min internationella sida och hade fått en snöboll av "någon" (kände mig inte alls träffad.. ;)) och i förgrunden susade ett snöbollsUFO omkring. Jag missar ufo't och träffar den kastade snöbollen. Vad Gaaaaah!!! Det är andra snöbollen på tre dagar, och jag får ju typ bara en snöboll per dag! :(

Så jag får vara glad och nöjd över gårdagens affärer på svenska sidan, fick ju köpa 8 hästar av en spelare som skulle lägga av och i princip alla dennes e (det var nästan 46 000e!!). Skönt najs!! :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Haha! Så det är DU som tömt butiken på bajs??? ;)
Jag som brukar köpa så här på morgonen innan jag går till jobbet, så jag slipper sitta och tänka på det under heeeeela dagen och vara disträ. Näe, jag är INTE beroende alls av det här j"#%a spelet... :angel:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Fortsätter diskussionen från förra tråden.

Det är så svårt att veta vad som är värt 3 pass när det gäller sånt som inte går att köpa för pass :p Jag har bl.a. en molntapp (värd 1 pass), Hefaistos hästsko (värd 1 pass), Dafnes Lagerkrans (värd vad?) och en sjöhäst (värd vad?). Är det något du kan tänka dig?
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

KL

Oh, härligt med en ny tråd igen! :D

Tack för betäckningen Ivy, norpade åt mig lite åldrandepoäng (103e för 10 stycken!!) på Blixten, så nu ska det snart bli föl. :D
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Tigertofflan, var äääääär du?

Du kan nog köpa tillbaka din häst nu!! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ces vad heter du och ditt sto så ska jag lägga in en betäckning åt dig! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Ces- Jag är intresserad av en connemara hörning!! :-)

Ah sorry, får stänga min enhörningsaffär för tillfället - men återkommer när jag får fler föl :)


En snow ligger ute på auktionen nu. 30min kvar.
Bjöd på ett y-horn innan, men nån lyckades bjuda 1e över mig, bah!
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*

Ny tråd redan, jisses vad det gick fort!

Kom just på en väldigt irriterande sak, jag åker till london på onsdag och blir borta över helgen, kan ju inte ta hand om mina hästar då (nej jag är inte heller beroende alls).

Är det någon vänlig själ som har lust att logga in och ta hand om hästarna åt mig? Har 2st hästar på engelska och öh typ 6st på svenska, kanske föds en ny i helgen med.

Please? :love:
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

*kl*
Jag börjar undra hur jag ska ha tid med mina hästar, har haft mycket tid hemma senaste 2 månaderna men nu börjar terminen som vanligt igen. Får väl se hur det går...
Har för övrigt jättetråkiga mål nu, två med karma-poäng och en med tjänstgöringstid. Men eftersom jag bara har ett par mål kvar av de 90 som finns får jag väl helt enkelt bara ta det lugnt.
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

kl*
Kom just på en väldigt irriterande sak, jag åker till london på onsdag och blir borta över helgen, kan ju inte ta hand om mina hästar då (nej jag är inte heller beroende alls).

Är det någon vänlig själ som har lust att logga in och ta hand om hästarna åt mig? Har 2st hästar på engelska och öh typ 6st på svenska, kanske föds en ny i helgen med.

Please? :love:

jag som ligger till sängs med brutet ben kan hjälpa dig :) Har massor med tid över :(

bara säg vad du vill ska göras med dem så fixar jag det! :)
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Gud så snällt!

Kan skriva upp det lite senare idag, nu ska jag iväg och ta hand om de riktiga pållarna i det riktiga stallet :p
 
Sv: Vi som spelar Howrse - TRE

Jag är häääär! :D Hur är det nu, är jag skyldig dig equus? Släng upp på privata auktionerna så gör jag detsamma med din pålle :)

Jag har fått två nya avkommor idag! Stoet: 357.46 efter lekar (4 plats topplistan) Hingsten: 357.67 efter lekar (2 plats topplistan). Nu ska jag bara hoppas på att hitta ÅP på auktionen och hålla en tumme för att listorna står still i nån dag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 155
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp