Jag minns knappt vad jag sökt
Har inga planer på att studera egentligen, men har sökt ut i fall att jag vill läsa till enhetschef inom äldreomsorgen. Om jag kommer in på en liten kurs på 5-15 poäng på halvfart så kanske jag läser den ändå![]()
Heja dig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns knappt vad jag sökt
Har inga planer på att studera egentligen, men har sökt ut i fall att jag vill läsa till enhetschef inom äldreomsorgen. Om jag kommer in på en liten kurs på 5-15 poäng på halvfart så kanske jag läser den ändå![]()
Mitt besked har kommit.
Är reserv på allt jag sökt. Var väntat, dåliga betyg och högskoleprovet är för gammalt.
Eftersom jag egentligen inte vill plugga så är det lugntMan ska inte ge upp fast man är reserv!![]()
GRATTIS!!!Jag kom in på mitt förstaval!![]()
Det brukar lösa sig!Antagen med villkor till masterutbildningen, eftersom jag glömt ansöka om examen.![]()
Kandidatuppsatsen blev ju registrerad typ NYSS (sista dagarna i juni) men hela examensenheten verkar ha gått på semester och behandlar inte mail förrän i början av augusti. Happ. Har ansökt om examen, mailat enheten ändå för att be om intyg och även mailat koordinatorn för masterprogrammet.
Bara att hålla tummarna för att det löser sig snabbt när folk väl är på plats igen efter semestrarna. Jag kan ju knappast vara den första eller den sista att missa det.![]()
Det brukar lösa sig!Vi har haft ett antal som har glömt att ansöka till kurserna också, det är ju märkligt att behöva söka kurser inom programmet men det brukar inte vara något problem alls när alla har börjat jobba igen.
Det brukar lösa sig!Vi har haft ett antal som har glömt att ansöka till kurserna också, det är ju märkligt att behöva söka kurser inom programmet men det brukar inte vara något problem alls när alla har börjat jobba igen.
Någon som har någon idé om varför det är så mycket lägre intagspoäng på högskoleprovet nuförtiden? På "min" tid krävde många populära utbildningar 2.0 och det finns det inte enda som det behövs på idag. Tror 1.75 el 1.8 är det högsta. Jag skulle ju idag tom komma in på veterinär vilket när det begav sig bara var en utopi. Var det lättare förr att få 2.0? Eller lättare att få höga betyg idag?
"Min tid" är 20-25 år sen.För 10 år sedan kom jag in på veterinär med 1.7 (men tackade nej) de två åren innan var det 1.8 så då kom jag inte in.