20 årig shettis - Akhal teké korsning ett vinnande koncept?Ser inte problemet riktigt här??
Inte alls avelsskadad eller så... Finns det någon stödgrupp tro? Anonyma hästuppfödare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
20 årig shettis - Akhal teké korsning ett vinnande koncept?Ser inte problemet riktigt här??
Inte alls avelsskadad eller så... Finns det någon stödgrupp tro? Anonyma hästuppfödare?
Ja för tusan. Det blir skitkul ju. Jag vet ston som har fått föl som 25 åringar utan problem.20 årig shettis - Akhal teké korsning ett vinnande koncept?
Skimmelknölarna gör dock att det känns rätt oschysstJa för tusan. Det blir skitkul ju. Jag vet ston som har fått föl som 25 åringar utan problem.
Ok, nästa lösning. Klona, och använd sedan klonen att korsa med hingsten. Alla problem lösta!Skimmelknölarna gör dock att det känns rätt oschysst
Jag lider med oss alla!Jag vill också shoppa häst! Har hittat en rödblack (favoritfärg!) nordsvensk.
Sen finns det flera rödblacka fjordföl till salu, bland annat en med min favorithingst som pappa.
Jag känner att vi kan hjälpa varandra här. Jag måste ju sälja mitt hingstföl av helt fel ras innan jag kan ens fundera på betäckningar.... Så.... :PJag vill också! Antingen en fölunge -23 eller typ helst en 3-4 åring….. SWB dressyrstammat sto.
Tycker de grå fjordingarna ärJag vill också shoppa häst! Har hittat en rödblack (favoritfärg!) nordsvensk.
Sen finns det flera rödblacka fjordföl till salu, bland annat en med min favorithingst som pappa.
Tycker de grå fjordingarna är
Just ja, man kan ju betäcka och få ett fjordföl! Tänk om man hade eget stall ändå!Ja, egentligen älskar jag alla blackfärgerna. Mitt ungsto kan lämna musblack men inte rödblack, så jag borde väl sukta efter en sån istället.
Är det bara jag som ser en ny ras här? Shetteké20 årig shettis - Akhal teké korsning ett vinnande koncept?
Kan ju bli succé ändå?Är det bara jag som ser en ny ras här? Shetteké
Ja folk har ju labradoodle, så varför inte?Kan ju bli succé ändå?
Liten och söt som en shettis, skimrande vacker som en Akhal Teke? På en och samma gång!Är det bara jag som ser en ny ras här? Shetteké
Och som upplagt för en.. ehh.. spännande personlighet!Liten och söt som en shettis, skimrande vacker som en Akhal Teke? På en och samma gång!
Nej, nej, nej. Det bästa av två världar! Den blir vad du gör den till!Och som upplagt för en.. ehh.. spännande personlighet!
Tänk en häst med skimrande vacker Akhal teké-färgad päls i kombination med 15cm vinterpäls! Som en guldglänsande boll av pälsLiten och söt som en shettis, skimrande vacker som en Akhal Teke? På en och samma gång!
Det finns absolut en marknad för dessa hästar känner jag.Tänk en häst med skimrande vacker Akhal teké-färgad päls i kombination med 15cm vinterpäls! Som en guldglänsande boll av päls