Och som upplagt för en.. ehh.. spännande personlighet!
Men jag känner att jag helt missat nåt här. Har du en hingst?
Frågar åt en vän. Definitivt åt en vän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och som upplagt för en.. ehh.. spännande personlighet!
Nej det är en specifik svart unghingst som står högst på önskelistan och som råkade vara på rea nu...Men jag känner att jag helt missat nåt här. Har du en hingst?
Frågar åt en vän. Definitivt åt en vän.
Nej det är en specifik svart unghingst som står högst på önskelistan och som råkade vara på rea nu...
Eventuellt gulsvart dock, osäker på hur bra översättningen är gällande färg (vi har egna ord för färger för att göra det enkelt och bra).Åhå... Men då får ju jag min musblacka fölunge... KÖP! KÖP! KÖP!
Eventuellt gulsvart dock, osäker på hur bra översättningen är gällande färg (vi har egna ord för färger för att göra det enkelt och bra).
Jag har en har dock inte klarat av att lägga ut på annons ännu men ska inte behålla.Tror jag måste ta bort min ena ponny och bearbetar genom att leta ny häst.
Spanar efter ett welsh-föl eller åring. Tänker att det ska kunna bli en barnponny och körponny (precis som shettisen vi förlorar, men modell större).
Kul med welsh! (Men förstås väldigt tråkigt med ponnyn som du ev. måste ta bort )Om du inte redan är med i Facebookgruppen 'Welshponny och cob Sverige' så tipsar jag om den, kommer ut en del fina welshar där och även sökesannonser om du vill lägga upp en sådan själv.Tror jag måste ta bort min ena ponny och bearbetar genom att leta ny häst.
Spanar efter ett welsh-föl eller åring. Tänker att det ska kunna bli en barnponny och körponny (precis som shettisen vi förlorar, men modell större).
Tack! Har haft ett gott öga till dem sen jag fick rida en kompis C-ponny för många år sedanKul med welsh! (Men förstås väldigt tråkigt med ponnyn som du ev. måste ta bort )Om du inte redan är med i Facebookgruppen 'Welshponny och cob Sverige' så tipsar jag om den, kommer ut en del fina welshar där och även sökesannonser om du vill lägga upp en sådan själv.
Jag har sett ett ursött åringsto på Blocket som verkar svårsålt pga prissänkningar, korsning dock.Tror jag måste ta bort min ena ponny och bearbetar genom att leta ny häst.
Om du ska ha en welsh till små barn, så skulle jag gå för en äldre "beprovad" barnponny. Har träffat många welshar som är rätt vakna och känsliga (särskilt de större modellarna).Tack! Har haft ett gott öga till dem sen jag fick rida en kompis C-ponny för många år sedan
Tänker att jag vill ha en ren welsh, de WPB jag sett känns så himla.. sportinriktade.
Den kommer nog i huvudsak vara till mig och siktar på b, max c-ponny. Vill bara att det ska finnas en möjlighet att rida när grabbarna vuxit ut shettisen större ponny tror jag inte kommer vara aktuellt för oss. Äldre ponny är jag inte intresserad av, dels behöver vi inget större just nu då shettisen är precis lagom, dels är de sällan inkörda och den behöver hålla (storleksmässigt) minst tio-tolv år i min familj.Om du ska ha en welsh till små barn, så skulle jag gå för en äldre "beprovad" barnponny. Har träffat många welshar som är rätt vakna och känsliga (särskilt de större modellarna).
Det gäller att ha stenkoll på annonser och vara beredd att åka på provridning direkt.Jag har kommit till insikt om att jag vill köpa och sälja (nej nej nej nej, egentligen inte...).
Vi har en ponny som är för grön för oss, och istället borde vi ha en Brunte.
Hur gör man?
Gröngölingen är det endast jag, av alla i familjen, som älskar.
Men vi behöver en riktig Brunte eller egentligen helst motsvarande sto förstås. Stadig, vuxen, snäll... ja allt det där som ALLA vill ha.
Men jag lider.
Jag letar häst nu och har provridit fem stycken hittills. Blir ju kär i varenda en, dock släpper det efter ett tag och jag ”vaknar upp” och ser till individen istället, och då har ingen varit rätt!Svarat på några annonser (la ut en köpes eftersom det fanns så få ute som säljes) och försöker läsa på om rasen. Shit vad svårt det är att inte bara bli kär i första bästa
Ja så kan det också bliJag letar häst nu och har provridit fem stycken hittills. Blir ju kär i varenda en, dock släpper det efter ett tag och jag ”vaknar upp” och ser till individen istället, och då har ingen varit rätt!
Ja så kan det också bli
Jag kommer inte provrida av naturliga skäl men ska försöka titta på dem innan iaf. Tyvärr verkar det inte finnas någon i närområdet direkt så försöker också klura om jag har någon vän som kan kolla i mitt ställe på vissa.
Tack, risken finns helt klartDu får hojta om du hittar någon i Skåne.