Nu letar jag ju inte häst, men kollar ändå på annonser regelbundet. Ibland får jag för mig att jag vill sälja min häst och skaffa en annan häst, men jag genomför det ju inte. MEN i dag dök annonsen jag väntat på upp! Mitt fina sto från Litauen (Sakura, som jag köpte sommar 2021 och sålde akut i dec 2021) är till salu, nu under namnet Sally. Jag har ju ångrat den försäljningen några gånger! Hon står nu på en ridskola och ska tydligen vara jättefin i ridningen, men är känslig och rids bara av enstaka vuxna. Hon har nu börjat slita sig och ska därför säljas till någon vuxen med litet stall eller lösdrift. Jag pratade faktiskt med säljaren och kan bara konstatera att de inte fick all information när de köpte henne. Jag sålde ju henne också pga att hon slet sig och kanske behövde en lugnare miljö och större hagar med kompisar, det hade de inte fått veta. Hoppas hon denna gång hamnar rätt! Hon är jättefin och en älskvärd häst som jag utan tvekan skulle köpa tillbaka om jag visste att jag kunde reda ut henne!