H
Hedwig02
Sv: Vi som letar dressyrsadlar!
De kostar ca 23000:- nya.
De kostar ca 23000:- nya.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
din sadel såg ju intressant ut! vad passar den för typ av häst?? väldigt små stöd ser det ut som dock??
kl
Jag har nästan bara ridit i Childeric de senaste två åren, och tycker att de är supersköna. Nu är det dax att skaffa en dressyrsadel till min egen 3,5 åring och jag har svår beslutsångest. Jag är helt "off" när det gäller sadlar. Jag har en gammal County Competitor som inte alls passar min häst, och efter att ha ridit i Childeric är Countyn hemsk.
Vad finns det för sköna sadlar? Som dessutom passar hästar med lite rakare rygg? (Och mig som är 175 cm lång?)
Jag red inte ens på min egna häst när jag red i DACen
Finns det någon i närheten så är det väl lika bra att testa. Jag vill bara ha en sadel som ligger still någon gång
Fast jag vet i sjutton om orterna som jag sett DI i räknas som "i närheten" Man kan ju hoppas att något kommer upp så man tar sig en liten tripp
Med tanke på vilka sadlar du gillar, så borde det väl räcka med att lägga in en stöt på Jensen-gubben?
Jamen eller hur! En gubbe i 70-års åldern är ju precis vad jag behöver!
Hedwig vill ha en Arabian Showring och byter bort en Albion K2
Stilett vill ha en brun sadel och byter bort en Arabian Showring
Å jag vill ha ett nytt liv, byter bort 2 ouppfostrade men vackra barn och 1 halvgammal men i ok bruksskick-sambo mot en miljonär som älskar mig och vill köpa all världens hästar o sadlar till mig!