@sassiball den utprovaren som jag använde för Albion bor i Varberg, det är väl inte allt för långt ifrån dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är det ju inte.@sassiball den utprovaren som jag använde för Albion bor i Varberg, det är väl inte allt för långt ifrån dig?
Vi
Ok, tack för tipset
Jag ska förklara så oludigt jag bara kan....@Spyro192 Kan du förklara vad du menar med att din Ergo ser konstig ut i fram?
Jo så kan det nog vara. Jag ska träffa sadelutprovaren i helgen så då kommer jag ju att få exakt svar@Spyro192 Nu gissar jag hej vilt men jag tror dom lagt extra stoppning hela vägen där järnet ligger och sen mindre stoppning efter att de slutat för att kontakten med hästen ska bli så nära så möjligt. Om jag nu uppfattar dig rätt vill säga
Nej det tycker inte jag. Sadeln du ska köpa ska passa både dig o hästen annars bortkastade pengar.Skulle kanske köpt den där arabsadeln i alla fall, och lärt mig sitta i den.
Jag ÄLSKAR islandssadlar! De är ofta bekväma som en soffa och man kommer riktigt nära hästen. Tveksamt dock om hon har tendens att bli svullen över manken men prova!!!Har någon här erfarenhet av att rida i en islandshästsadel? fanns en i närheten och blev lite sugen på att testa den. Den heter Töltrider Glampi. Men jag är kanske helt ute och cyklar
Nej det tycker inte jag. Sadeln du ska köpa ska passa både dig o hästen annars bortkastade pengar.
Det är bredvid manken hon blir svullen , inte på manken Ok, men jag ska be att få testa den då .Jag ÄLSKAR islandssadlar! De är ofta bekväma som en soffa och man kommer riktigt nära hästen. Tveksamt dock om hon har tendens att bli svullen över manken men prova!!!
Den sadeln jag tänkte prova är MW i bommen just nu. Min häst har fit 4 i sin wellington. Blir sadeln för smal då kanske? I hennes nuvarande sadel har jag pad under men kanske inte behöver den egentligen.sassiball: Jag rider bara i islandsadlar numera Möjligen att idealen klassas mer som dressyr dock, men andra sadel jag beställt är island. Och min Equipe är island...dom ger så bra cc känsla, inte för långa och finnas massor av varianter att välja på i säte och stöd.
Den sadeln jag tänkte prova är MW i bommen just nu. Min häst har fit 4 i sin wellington. Blir sadeln för smal då kanske? I hennes nuvarande sadel har jag pad under men kanske inte behöver den egentligen.
Ja men MW järn har säljaren och det är då det jag har möjlighet att prova.Det är svårt att säga, bomvidder kan skilja väldigt mycket beroende på märken. Min häst har olika vidder beroende på sadlar. Men Glampi har väl koppjärn?
Ja men MW järn har säljaren och det är då det jag har möjlighet att prova.
Det är bredvid manken hon blir svullen , inte på manken Ok, men jag ska be att få testa den då .
Vad räknas som kort anläggningsyta? Just den här modellen har 45.5 cm.