Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fidella fusion är i sjaltyg vilket jag uppskattade när det var varmt (mina barn bärs nästan inte alls längre tyvärr).Har en 8 månaders som inte gillar vagn och vi är ute så mycket
Har en gammal Babybjörn idag som jag tycker är hård och stum och sjukt varm!
Har ni tips på en bättre sele?
Fidella fusion är i sjaltyg vilket jag uppskattade när det var varmt (mina barn bärs nästan inte alls längre tyvärr).
Det finns nog fler märken i sjaltyg. De brukar vara väldigt mjuka och sköna
Har en 8 månaders som inte gillar vagn och vi är ute så mycket
Nej.Tack för tipset!
Går det bära framåtvänd i en sån?
Ergobaby 360 omni är en bra sele där det går att bära framåt medTack för tipset!
Går det bära framåtvänd i en sån?
Ergobaby 360 omni är en bra sele där det går att bära framåt med
Varken jag eller min unge var så förtjusta i att bära framåt men lånade ut selen till vänner sen och de bar jättemkt framåtvända i den och tyckte det funkade braVad jag vet är Ergobaby 360 den enda ergonomiska bärselen där det också går att bära framåt. (det blir ju inte ergonomisk position om man bär framåt men så bra det kan bli typ).
Varken jag eller min unge var så förtjusta i att bära framåt men lånade ut selen till vänner sen och de bar jättemkt framåtvända i den och tyckte det funkade bra
Vi har en ergobaby omni 360 och den bär jag mycket i. Våra killar är ju lika gamla, jag bär A både på mage och på rygg. Framåtvänd på mage orkar jag inte längre, han väger nästan 10 kg, men inåtvänd på mage funkar även om det också blir tungt efter ett tag. Använder det om han ska sova.Har en 8 månaders som inte gillar vagn och vi är ute så mycket
Har en 8 månaders som inte gillar vagn och vi är ute så mycket
Är det skillnad på Ergobaby 360 cool air och den "vanliga" 360 om man bär barn på sommaren?
Vi har Ergobaby Omni Breeze och den är väldigt sval och skön för att vara en sele! Tycker den känns mycket svalare än Ergobaby 360.Är det skillnad på Ergobaby 360 cool air och den "vanliga" 360 om man bär barn på sommaren?
Vi har Ergobaby Omni Breeze och den är väldigt sval och skön för att vara en sele! Tycker den känns mycket svalare än Ergobaby 360.
Ingen aning tyvärrOkej
Är det bra andrahandsvärde på dem?
Ska man köpa en cool air eller omni breeze? Vad är skillnaden?
Ingen aning tyvärr
Du är inte ensam. Jag fick också ont av att bära i sele/sjal men då har jag problem med rygg, nacke och axlar så jag har mer eller mindre ont hela tiden. Ibland blev det dock en aning bättre efter att jag burit på ryggen för att jag fick tänka på hållningen men under tiden jag bar blev jag alltid trött i ryggen och fick ont lite här och där.Hur bår ni utan att få ont i ryggen? Har burit alla tre barn i sele och sjal men det gör lika ont varje gång trots att jag ställer in dem enligt konstens alla regler. Är jag klen?