Vi med valpar i år

Sv: Vi med valpar i år

Vad kul!
Hoppas allt går bra! :D

Ush, själv har jag nästan två veckor kvar innan man får hälsa på för första gången... Hur ska man stå uut? :o

Åh! Vad ska du ha för hundvalp då??

Jag har väl säkert 4 veckor innan jag får hälsa på, hur ska man klara det??? :eek: :p

KL
Nu är det sista låååånga veckan kvar innan hämtning! Tiden har gått så fort fram till nu fast det lär väl gå segt dom sista dagarna som är kvar... eller så får man njuta av friden för sen lär det ju dröja innan det blir lugnt hemma ;)
7v idag:

30982946.jpg

:love:

Åh! Vad ska du ha för hundvalp då??

Jag har väl säkert 4 veckor innan jag får hälsa på, hur ska man klara det??? :eek: :p

En liten norsk buhund pojke. :)
Usch, den är olidlig denna väntan, eller hur?

Donnorna: Söt! ja, man kan ju tänka så istället och ta det extra luuugnt nu den sista tiden. ;)

Här kommer mitt bidrag. Har en liten långhårig colliekille som blir 16 veckor idag.
Har varit en mkt snäll valp men har på senare tid kaxat på sig rejält (vilket uppskattas då det är en collie) och sen har han även kommit på att när man är lös kan man ju springa på egna äventyr och inte följa efter matte överallt, men det har jag "enkelt" ordnat med att jag springer och gömmer mig bakom ett träd eller dyl. och när han ser att jag inte är där jag nyss var så kommer han tillbaka och får massa beröm när han hittar mig och sen stannar han i närheten, för av matte får han ju trots allt godis... :D

En underbar hund och jag har inte en sekund ångrat att jag valde honom och collie :love:

Lillkillen med storebror schäffer/dobermann-blandis, här 10 veckor gammal.
photo.php

Kan man bli annat än förälskad?
photo.php

16 veckor gammal. och mattes ögonsten!
photo.php

Kl

Så joinar jag den sötaste av trådar i och med valptillskott på söndag! Min första egna valp - en whippetkille på 8 veckor som utökar min "flock" som just nu är en whippet-man (:p) på 3 år och jag :D.

Toklängtar och laddar batterierna i kameran :love:

Bild av uppfödaren:
6weeksincoming.jpg

Nu får jag vara med och skriva inte bara läsa.
Vi (jag & sambon) har bokat en valp, första besöket blir nästa helg.
Helt hysteriskt överlycklig :bump:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 909
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 047
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 026
Senast: Disen
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 463
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka