Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min lilla Ebony har en träklätterställning med stegar, en liten gunga och en krok där man kan hänga godsaker Dock klättrar hon inte på den, utan brukar sitta och mysa mellan stegarna (dom går som en triangel, snett från varje håll typ /\ ) och putta lite på gungan... Sedan har dom en "TV" i plast som de tycker om, men Ebony får knappt plats där längre, hon har blivit för tjock Så den har Chiki fått ta över
Ojdå, vad synd men tur att det verkar bli bättre! Om du menar att hjulet har sånt galler med "ränder" så skulle jag nog gissa på att hon fastnat med tassen när hon sprungit Kanske kan vara en idé att sätta tyg runt hjulet på nåt sätt så hon inte kan glida emellan med tassarna?
Så sant - det är då man skaffar akvarium, tjoffar i en massa naturgrejer och tjoffar dit en fin bakgrund så blir det en fin möbel samtidigt som man ser hamstern bra
Så sant att de brukar vara små... Skittråkigt! Såg en ganska stor men där fanns bara lucka i taket, hade varit perfekt annars om man bortser från utseendet. Så sjukt trist, ffa med tanke på hur aktiva hamstrar är
Tänkte om man har hamstern i ett akvarium ska man ha galler för där uppe elr inte , det kanske är säkrast att ha det?? för att jag tror vi har ett akvarium som bara står så man kanske ska hälla spån i botten och börja mublera lite i den såna fall. .. tycker att min nuvarande hamsterbur är för liten för honom ,,
Har aldrig varit med om att mina lyckats klättra ut på kanterna.
Däremot har hon kommit på ett sätt att klättra upp på ställningen till vattenflaskan och därigenom tagit sig ut.
Jag gjorde så att jag flyttade ställningen till mitten av akvariumet och ställde hanens dunabur ovanför där ställningen står.
Så numer kan hon inte ta sig ut.
....och såg en förvånad liten hamster sitta i min översta skrivbordslåda med tassarna i vädret