Vi kommer ingen vart......

Sv: Vi kommer ingen vart......

Jag känner precis som du emellanåt, som att man bara står och stampar på samma ställe och inte går framåt... Men en bra instruktör brukar kunna åtgärda det problemet! Sedan har man ju bra och dåliga dagar... Just nu har jag börjat rida igen efter att ha varit mer eller mindre "häst-lös" i 4 år, så jag är bara glad om gångarterna fungerar och försöker lära känna min medryttarpålle. I det stallet jag rider verkar det vara lite svårt att få tag på en instruktör för regelbundna lektioner (och så har det varit de senaste åren), vilket gör att lektionerna mer blir som en slags uppfriskning av minnet...

Lycka till i alla fall!! :)
 

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 458
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Whirlie
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 769
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 766
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp