cello
Trådstartare
Det känns så himla hemskt.. Sara, som blev sjuk först, klarade sig och är nu hur pigg som helst, men Aslan klarade det inte. Under tiden han låg hos veterinären kräktes han allt mer och till sist slutade organen fungera. Det var helt rätt beslut att låta honom somna in, men det känns ändå så hemskt. Han fick ligga hos veterinären tre nätter, måste vara så hemskt för en kattunge. Han fick träffa sina systrar en sista gång, gick direkt in i buren och la sig mellan dem. Usch, jag tänker att det kanske hade varit bättre om han fått vara här hemma med dem, kanske hade han klarat sig då? Fast samtidigt vet jag att vi inte hade kunnat hjälpa honom heller såklart, men det är så jag tänker.
13 veckor. Det är på tok för lite alltså. Livet är verkligen grymt ibland.
Nu är Sonja sjuk också, jag hoppas så att hon klarar sig. Hon var den som var störst och starkast innan. Lille Aslan var minst och mager redan när han kom till oss.
Jag är ändå så tacksam för den tiden vi fick med honom. Han var verkligen en otroligt charmig liten katt, den röde lille pälsbollen.
13 veckor. Det är på tok för lite alltså. Livet är verkligen grymt ibland.
Nu är Sonja sjuk också, jag hoppas så att hon klarar sig. Hon var den som var störst och starkast innan. Lille Aslan var minst och mager redan när han kom till oss.
Jag är ändå så tacksam för den tiden vi fick med honom. Han var verkligen en otroligt charmig liten katt, den röde lille pälsbollen.