vallhund
Trådstartare
Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här
http://www.bukefalos.com/threads/dejtandet-fortsatter-del-15.1458776/page-100
Kör hårt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju inte meningen, och inget jag varken gör med flit eller märker.Inte alls.
Tyvärr så blir du kylig när någon försöker komma nära..
Jo, jag hade gärna träffat någon.VILL du träffa någon? Eller är du rätt nöjd ändå?
Jaha, då är det ju ingen höjdare . Jag pratar med alla innan träff så tänkte att är dina stor skillnad om man jämför telefon och IRL. Jag har svårt att tänka mig att nån jag utan problem pratar två timmar i telefon med kommer vara så svårpratad IRL.Nä. Jag hatar att prata i telefon, så jag skippar gärna sådant
Risken för mig blir istället att jag är svårpratad i telefon och lättpratad IRL Men ja, det kan ju också gå att träna på såklart. Så länge jag har lätt att få tid till att träffa folk känns det dock inte så nödvändigtJaha, då är det ju ingen höjdare . Jag pratar med alla innan träff så tänkte att är dina stor skillnad om man jämför telefon och IRL. Jag har svårt att tänka mig att nån jag utan problem pratar två timmar i telefon med kommer vara så svårpratad IRL.
Det är ju inte meningen, och inget jag varken gör med flit eller märker.
Jo, jag hade gärna träffat någon.
Det är nog ett gammalt försvar som ligger och slår till. Jag tycker det är helt ok att man vill vara själv, men det bör vara ett val inte ett undvikande tänker jag. Jag tyckte terapi var en bra metod för att hantera min förmåga att dra mig undan och förutsätta att andra människor inte var intresserade av mig. Det kan säkert finnas andra metoder, men för mig har det fungerat bra och då handlar det ju inte bara om kärleksrelationer utan alla relationer till andra människor och även mitt eget mående .Det är ju inte meningen, och inget jag varken gör med flit eller märker.
Jo, jag hade gärna träffat någon.
Singelkryssning kanske vore något!Om du vill det tror jag du måste utsätta dig för sånt du kanske tycker är obehagligt. Krogen, tinder, singelkryssning eller nåt. Inte för att nödvändigtvis hitta DEN RÄTTE, men för att liksom få ändan ur och avdramatisera.
Nej men det är ju inte så bra om man vill ha en nära relation.Det är ju inte meningen, och inget jag varken gör med flit eller märker
Men vad ska ja göra åt det då?Nej men det är ju inte så bra om man vill ha en nära relation.
Du tinar visserligen upp med åren men det är nog litet länge för en presumtiv partner att vänta.
Det tror jag. Alla i samma båt liksom. Både bokstavligen och bildlikt.Singelkryssning kanske vore något!
Terapi är en bra början, har gjort underverk för mig, fast jag är fortfarande ganska otillgänglig.Men vad ska ja göra åt det då?
Det låter ioförsig helt fruktansvärt, finlandskryssningar i sig är horribla lägg till att alla är singlar också :P.Singelkryssning kanske vore något!
Den där behöver jag fundera på en stund. Men singelkryssning är nog en bra idé.Men vad ska ja göra åt det då?
Men det är bra att frottera sig med människor för att liksom vänja sig vid människor.Det låter ioförsig helt fruktansvärt, finlandskryssningar i sig är horribla lägg till att alla är singlar också :P.
Den sexigaste delen på en man är hjärnan.
Så du har fel.
En smart och rolig kille har de bästa förutsättningarna.
Kolla in David Batra med fru.
Ja terapi är bra mot problem. Jag har kört det några gånger mot mina problem och skillnaden är som dag och natt. Sådant som var skitsvårt att hantera har blivit lätt.Men vad ska ja göra åt det då?
Jag skulle istället ge rådet.
1. Fokusera på dina bilder och din profil(gärna med lite humor).
2. Är du lång(över medellängd) skulle jag framhäva det i din profil. Alt, se till att få fram att du är lång i en diskussion när du börjar prata med tjejen. Är du kort. Prata inte om längd överhuvudtaget. Fråga inte om hennes längd, då kommer hon fråga om din. Pratar du om längd kommer det framstå som att du har komplex. Det är helt OK att prata om iaf du är lång dock inte till överdrift.
3. Framhäv dina intressen och att du har ett rikt socialt liv, dvs umgås med vänner även om du inte har så mkt vänner och är introvert.
4. Var självsäker, skämtsam , fokusera på henne och hennes intressen. Prata inte om dina ex.