Vi älskar våra hundar så mycket att...

Aningsfull

Trådstartare
Vi låtat göra en väggmålning av dom hemma. :D

Vi har alltid sagt att den där väggen bara skriker fondvägg och funderat i snart ett år på vad tusan vi ska göra av den väggen. Så igår gjorde vi nåt åt den och såhär såg det ut. En ren och skär hyllning till våra 4-benta ;)

8780715.jpg

Sv: Vi älskar våra hundar så mycket att...

Superläckert!! Hade platsat i vilket heminrednings-program som helst!

Vi låtat göra en väggmålning av dom hemma. :D

Vi har alltid sagt att den där väggen bara skriker fondvägg och funderat i snart ett år på vad tusan vi ska göra av den väggen. Så igår gjorde vi nåt åt den och såhär såg det ut. En ren och skär hyllning till våra 4-benta ;)

8780715.jpg

Jätte fin bild/vägg!!:D Om de är du som måäat så vår du görna komma till mej åxå =)

Jag vill åxå ge en hyllning till mina små djur =) men de skulle ju bli ett gäng med väggar till det =)
men sp snyggt... villvillvill jag åxå, ja som håller på å målar hemme nu.

Hahahaha jag bara döör-Ni(konstnären) har VERKLIGEN fångat Julie!!:rofl: :love:
Jag bara Älskar tänderna och blicken på henne-så "äkta" Julie som det bara kan bli!:love:
Men även Harry vart oerhört bra han med,han som alltid skuttar och har sig-Näe helt underbar väggmålning!:p

Oj vad fint!
Jag skulle också velat haft en sån vägg med harley och douglas..trots att han inte finns mer är det ändå dom två.:cry:

Det är en kompis till mig som målat den. :)
Han är jätteduktig. Även han som gjort min tatuering. :)

Det är bra att känna någon med konstnärliga talanger. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: Cissi_ma
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 168
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden