Veterinärer som krånglar

charmant

Trådstartare
Har nu i flera veckors tid bokat tid för att kastrera min ena pålle men hela tiden så krånglar veterinären och hon som äger stallet med tider osv och pratar bakom ryggen på mig osv.....dom beslutar saker ang min häst utan att prata med mig....får dom verkligen göra så?Känner mig tottal överkörd. :(

Nä, det åligger vetrinären att komma på din begäran. Sen kan iofs omständigheterna bli att en kastrering inte passar ett visst datum för tex stallägaren, men då måste det rådgöras med dig med och inte mellan vet och stallägaren.

Okej men så har det inte gått till alls.Skak asnke ta mig ett snack med stallägaren i dag och se vad dom har att säga om saken.

du kan ju förtydliga lite varför det inte har gått att kastrera...

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 611
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka