veterinärbesiktning?

V

vasall_lover

hur mkt kostar det att veterinärbesiktiga en shettis, och vet Du någon bra veterinär i närheten av Jönköping?? :bow: :bow: :bow: :bow:

Det kostar lika mycket att besiktiga en shetlandsponny som att besiktiga vilken annan häst som helst ;) eftersom veterinären måste göra samma resa och samma undersökningar oavsett storlek på hästen!
(allmänt trött på att folk tar för givet att det är billigare att göra sakenr med shettisar för att de är små - inte personligt mot dig alltså :))

Söka lämplig veterinär får du göra bland andra hästägare i din hemtrakt, fdör det är inte tillåtet att göra det här...

det skulle kosta mig 500-700:- i Uppland på en liten veterinär station.
Men då går jag dit med hästen

För mig kostade det 600 kr för besiktningen när jag tog ut en veterinär och gjorde det plus vaccination.

Hade jag åkt in på ATG kliniken hade det kostat 950kr + moms.

Liknande trådar

Mat Sista tråden var från 2021, så mkt kan ha hänt sedan dess. Så, förslag på BRA mat i Malmö, inte allra dyraste prisklassen, önskas :bow...
Svar
11
· Visningar
504
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 968
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 527
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
705
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka