Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har gjort det, och den gick inte igenom, och jag lämnade tillbaks den. Så mitt svar är "ja".
Men det beror också på avtalet, och om man känner till hästen/ägaren. Om man får lämna tillbaks den om den blir halt osv.
Ja det tycker jag abolut...
Besikta då hästen kommer till dej. Så eventuella skador eller anmärkningar finns på papper. Då om nåt skulle visa sej så kan du
1 lämna tillbaka hästen.
2 så inte du står där sen i skiten med en häst som har nån skada då du hämtade den. Men som kom fram under tiden hos dej. Du kan bli skyldig att betala vet kostnader.
Även då du lämnar igen hästen bör du besikta den. Då kan du vara trygg med att ägaren inte kan lägga nån skuld på dej om hästen efter en tid tillbaka hos h*n visar sej ha nån sakda som uppkommit då h*n haft den men vill få det till att den hade skadan efter sin tid hos dej.
Hästmänniskan
Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.