Veredus skydden!

Sv: Veredus skydden!

Folket häromkring har L.. Chansar nog på M, om de inte är så breda :)

Ang. de nya Bootsen; borde M också passa min dam? :angel:

Har dom du vet storlek L i sina skydd? Hur stora är deras hästar? Är det dom med gele?

Hoppas det blir rätt storlek då :laugh:
Bootsen har jag inte alls kikat på så har tyvärr ingen aning.

Borde ju funka. Hampa Pro's i full sitter som en smäck på henne, men BR's är megastora.. Hur är de i jämfört med dessa?

Jag har inget av de märkena, Catago Pro har jag i både Ponny och Full. Full är okej men ändå ganska stora på halvblodet. Ponny är för korta för henne men funkar okej på ponnyerna. Cob hade nog varit lagom för alla tre.

Hm.. ok! Jaja, jag får väl kolla och mäta i GBG! :)

Okej. Men då borde ju M sitta bra :D Tack för din hjälp! :bow:
På lördag beger jag mig av till ghs för att leta reda på några ;)

Kanske det, jag lär ju springa runt som en tok på mässan :angel:
Men om jag ser dig kan jag ju hejja ;)

Jag var i GBG igår, så nu har jag köpt Veredusskydden! Jag tog storlek L, så fick jag byta om dom inte passade!
Sedan tog jag unghäst bakskydden, någon som har erfarenhet av dom?

Har ett halvblod på 1,68 med ganska normala ben. Har full i eskadron+hampa, men vill ju inte att det ska sitta hårt vid spännena. Vad hade ni tagit fr storlek?:)

Jag köpte som sagt L i mina skydd..och dom passa perfekt till min häst på ca 170! :)

Har L på mitt 170+ halvblod oxå.... och jag tycker dom är lite trånga i spännena på framskydden :crazy: ... I butiken visste dom inte ens att L fanns, antar att dom flesta hästar går på S & M

Jag har M fram och L bak på mitt grova halvblod på 162+ någonting! :) Passar hur bra som helst!

Ajdå! Jag får ha i mellan hålet på mina framskydd! Men det ser väldigt bra ut! :)
Någon som har young jump bak?

jag har strl M till mitt halvblodssto på ca 163 cm, ganska smala ben. Längden på S va nästan bättre, men spännena ist för korta

jag har M på mina ena och L på mina andra..

mitt sto e väldigt liten o smala ben.. å dom sitter perfekt på henne!

Hmm jag har en liten dam på 152cm men ganska smala ben (arab) och har suttit och klurat på om man borde ta S eller M på henne?
Ponnyskydd är lagom i bredd, men såklart för korta, men från den här tråden låter det ju som gel skydden är ganska smala i storlekar så kankse kan funka, dock undrar jag hur höga dom är i olika storlekar?

Och är bak och fram olika i storlekar? eller brukar man kunna ha samam storlek på en 'normal' häst som inte har väldigt olika kotor eller nåt.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
248
Senast: KesoNeso
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·
Fordon Förvarar ni era bilnycklar i ett RFID skydd? Funkar det som utlovat? Det sipprar inte ut några signaler?
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 669
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar