Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
vågar man köpa ett par nu när dom har funnits så länge eller kommer dom bli ute snart? skulle inte förvåna mej om det kommer någonting nytt nu om jag köper ett par så blir dom här ute
det var inget jag hade planerat. hade tänkt åka till tierp 16/8. men gick in och kollade på den här tävlingen nu och den lät ju väldigt rolig får återkomma om det
Haha nej det var ju den som lät rolig Funderar på att ta Mazarin till Tierp och Nypon till Hedermora isåfall, eller tvärtom. men vi får se den lät jäklit rolig iallafall skulle vara kul att åka till hedermora eftersom det inte blev någonting av åland.
får man typ mer poäng om man har knoppar, alltså, om man är lite mer upppiffad?:P eller varför har alla som rider de knoppar? [får konstiga funderingar på nätterna ]
Jo annars hade jag tänkt att köpa veredus olympic. dom är ju lite billigare och jag har precis köpt en speed är för 5000 kr och ska köpa ett HG klinker träns för strax över 3000kr nu. fast det är inte lika kul att ha dom billigare som dom dyrare
Haha nä, tänkte köpa Olympic först också, men då blev mamma arg:
Men om du nu ska köpa nya skydd så måste dom ju ha nått speciellt, inte bara vanliga skydd...
Jag: Mina pengar= jag bestämmer!
Mamma: Nä, nu bestämmer jag...
Just det, hittade du den inte billigare nånstans? Men jag antar att din kära mamma eller pappa betalar (?) så då kanske det inte spelar någon större roll
Kropp & Själ Tre pass förra veckan och tre pass denna veckan - det känns faktiskt skönt att vara igång! Har bara kört korta pass, max 30 min, men det...
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla...
Hundavel & Ras Alltså jag håller med, men det hjälper ju inte om man inte tilltalas av raserna. TS vän verkar ju inte vilja ha golden och då kvittar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.