veredus carbon gel

Mazarinen

Trådstartare
vågar man köpa ett par nu när dom har funnits så länge eller kommer dom bli ute snart? skulle inte förvåna mej om det kommer någonting nytt nu om jag köper ett par så blir dom här ute :angel:

Sv: veredus carbon gel

jag har sånna & är faktiskt inne på att köpa den GAMLA pro classic :angel: för dom tycker jag är apsnygga :devil:

HAHA de där blev ju inte direkt ett svar på din fråga :angel: men köp sånna, de är fettbra :D

Senast ändrad av en moderator:

haha jag har dom gammla pro classic nu :angel: älskar dom :love: Men veredus carbon gel är ju oxå sjukt snygga :love:

Jag tror inte carbon gel kommer vara ute på några år iaf. Se bara på hur länge de förra veredusskydden höll i sig. Jag älskar mina:love:

jo visst är carbon snygga men jag måste ju ha några att byta med :angel: måste bara hitta några som har dem, i M.

helt OT men ska du till Hedemora i aug? :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Jag köpte sånna rätt nyss och älskar dom :love:
Formar sig efter hästens ben så att dom sitter som gjutet.

det var inget jag hade planerat. hade tänkt åka till tierp 16/8. men gick in och kollade på den här tävlingen nu och den lät ju väldigt rolig :) får återkomma om det :angel:

Jo jag tycker om att dom har sånt där knäppe istället för kardborrband oxå :)

Nejnej, tänk inte på det, tänk på att dom är ruskigt snygga, skitbra passform och bäst helt enkelt!:banana::love:

Om dom sen är ute eller inte skiter iaf jag i...:angel::D

billig om inte annat :eek: blev 1000 kr inkl uppstallning, el & anm. helt sjukt haha :angel:

fast stilhoppning låter lite läskigt :angel:

Haha nej det var ju den som lät rolig :D Funderar på att ta Mazarin till Tierp och Nypon till Hedermora isåfall, eller tvärtom. men vi får se den lät jäklit rolig iallafall :d skulle vara kul att åka till hedermora eftersom det inte blev någonting av åland.

ah skojjit, vad kommer du hoppa för klasser? :)

Magic_mac: haha du är bra på att övertala du. Nu låter det åt att köpa dom :P

får man typ mer poäng om man har knoppar, alltså, om man är lite mer upppiffad?:P eller varför har alla som rider de knoppar? :angel: [får konstiga funderingar på nätterna :p]

Jag är bra på att övertala!:D

Kööp dom:bump: Du kommer inte bli besviken, jag lovar dig.;)

Jo annars hade jag tänkt att köpa veredus olympic. dom är ju lite billigare och jag har precis köpt en speed är för 5000 kr och ska köpa ett HG klinker träns för strax över 3000kr nu. fast det är inte lika kul att ha dom billigare som dom dyrare :angel:

då måste man ju typ ha de hela helgen :angel: haha, flåt att jag glider lite från ämnet med träden här :o

Haha nä, tänkte köpa Olympic först också, men då blev mamma arg:
Men om du nu ska köpa nya skydd så måste dom ju ha nått speciellt, inte bara vanliga skydd...
Jag: Mina pengar= jag bestämmer!
Mamma: Nä, nu bestämmer jag...
:rofl:

Just det, hittade du den inte billigare nånstans?:p Men jag antar att din kära mamma eller pappa betalar (?) så då kanske det inte spelar någon större roll:D

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 455
Senast: Thaliaste
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 482

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka