Vem vill bli miljonär?

Nebraska

Trådstartare
Har spånat lite med Ina79 om en travträff. Vi har ju försökt någon gång förr,men har ju aldrig blivit något av :crazy: .
Jag har en tanke om att träffas en lördag,spela ett V75system ihop och äta middag medan vi ser travet.Går ju att spela in travet,och se lopp för lopp med långa analyser :angel: .
Finns det något intresse för det?

Sv: Vem vill bli miljonär?

Jag vill va me!!

Ta det i slutet av mars eller denna månad!!

För från den 6 till den 17 mars går jag seminkursen.
och i början av april startar fåra fölningar..

Snälla..ta när jag också kan!!

Alltid brukar det vara buketräffar när jag ska glo i baken på nån fölmärr...annars.:o

AM

Jag vill gärna vara med, men inte den här månaden...
Om jag FÅR vara med, eftersom jag inte egentligen är travnörd utan bara halkat in på ponnytrav pga en gångartshingst jag hade. :p Men det är ju intressant ändå! :D

Har inga planer alls om när,var eller hur.Fick en ide,och ville kolla om det finns något intresse.Kan ni ta er upp till skogen tror jag säkert jag och Ina79 kan spinna ihop det.

Hos Ina finns det ju en stugby med konferanslokal som går att hyra till ett billigt pris.Hemma hos mig är för litet.Men vi har en bygdegård.Vill väl till att vara ett ställe med övernattingsmöjligheter?

Ja,så första helgen i mars är det nog omöjligt vara här :D (vasaloppet).
Ina79 bor i mellersta Dalarna.

I mars körs V75 på Jägersro,Mantorp,Halmstad och Eskilstuna.Den här månaden känns lite ont om tid,eller?

Jag vill gärna vara med!! Låter som en mkt trevlig idé..
*hoppas att datumet passar*

Fast det skulle ändå inte bara V75 på plats, väl? Så då spelar väl ingen större roll var tävlingarna är, eller?

Vi har inget särskilt planerat i mars, så det skulle väl vara bra! Jag bangar inte för en Dalarnaresa, om så skulle vara! :D Kanske kan plocka upp några på vägen också?

nej,jag tänkte mest på om någon som inte ville missa V75 på hemmabanan :D .

Du menar ifall det är många som har starthästar i V75 :angel: , ja jag har det då inte, jag vore väldigt glad just nu om hästen kommer till start öht, så jag kan nog hänga med om jag får.

Jag har svårt att komma loss just nu. :cry:

Jag är ju i slutspurten på min massageutbildning och har just nu ett helt gäng hästar "på kö".:)

Annars hade det ju passat bra när V75 är på Mp eftersom jag inte kan åka och träna då. :idea:
Jag är ju hårt styrd av banans öppet-tider i förhållande till mina arbetstider. :mad:

Ja, där finns ju även storbildstv och fullt utrustat kök, för de som inte vill sova över hemme hos mig finns det ju fina billiga stugor att hyra där.

Om vi kan enas om något datum så ringer jag och hör om det är ledigt då.

Det lät ju ypperligt :banana: .Röstar på 25mars.Men även andra datum i mars funkar för mig.

Det vore jättekul att kunna vara med och dela på slantarna (och att få träffas under lite lugnare former än när jag stressade runt på Färjestad sist :angel: )
.......men måste ni hålla till så långt bort:confused: Jag kan ju inte vara borta två dagar i sträck :(

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 884
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 443
Senast: Trassel12
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Retrievertråden