Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en tävling på Ica.se så de har inte gått ut med svaret än.Säger detsamma. Var typ 100 på att de gick ut med det tidigare i veckan? Tror det var nåt av Ica sponsrat inlägg på Instagram om jag inte minns fel. Så har inte fattat varför folk fortsätter gissa? Men det var inte klart då eller..?
Hoppas!Jag tror att Loas efterträdare blir två stycken, en man och en kvinna som ska spela ett par. På så vis kan man behålla Stig men ändå få in någonting nytt.
GrattisJag tror att Loas efterträdare blir två stycken, en man och en kvinna som ska spela ett par. På så vis kan man behålla Stig men ändå få in någonting nytt.
Precis, fatta inte heller varför folk fortsatte gissa. Har ju vetat ett tag.Säger detsamma. Var typ 100 på att de gick ut med det tidigare i veckan? Tror det var nåt av Ica sponsrat inlägg på Instagram om jag inte minns fel. Så har inte fattat varför folk fortsätter gissa? Men det var inte klart då eller..?
Förstår att det där är en smocka till mig (tänk att du inte kunde hålla dig), men jag tycker det också är bra att de kunde utveckla sitt brand, så att det även passar...ja nå...de flesta. Jag fortsätter säga Heja Ica!Tänk att det gick att utveckla sin branding genom dessa reklamfilmer och skriva fram en ny story. Det kunde man nästan inte tro efter att ha läst här i några dagar!
Fast ändå inte, fortfarande en mossig gammal gubbe som chef.Tänk att det gick att utveckla sin branding genom dessa reklamfilmer och skriva fram en ny story. Det kunde man nästan inte tro efter att ha läst här i några dagar!
Fast ändå inte, fortfarande en mossig gammal gubbe som chef.
Och eftersom det nu visade sig stämma är jag ännu mer säker på saken!Precis, fatta inte heller varför folk fortsatte gissa. Har ju vetat ett tag.
Förstår att det där är en smocka till mig (tänk att du inte kunde hålla dig), men jag tycker det också är bra att de kunde utveckla sitt brand, så att det även passar...ja nå...de flesta. Jag fortsätter säga Heja Ica!
Systern som var äldre fick lite mer av arvet...Fast ändå inte, fortfarande en mossig gammal gubbe som chef.
Systern som var äldre fick lite mer av arvet...
Hon kommer köra över det hon tycker är för mossigt med hjälp av sitt majoritetsägande.
Hoppas hon sett att butikspersonalen på andra ställen har bytt klädsel de senaste 20 åren, så vi kan slippa de vita kavajerna...Och nya idéer eftersom hon lämnade butiken och sett sig om
Älskade The Stig liksom! Jag förstår absolut hjärtareaktionen på ditt inlägg!Jag återkommer till mitt tidigare tips, varför inte ta The Stig då blir det väl ingen diskussion när ingen vet vem som finns bakom visiret. ICA skulle dock förlora en hel del gratisreklam för knappt någon skulle märka när de bytte skådespelare.
Sedan vore det väl rätt virus-säkert med visir och så kunde man dubba med olika röster varje gång.
Sedan har jag en fråga om reaktionerna på mitt gamla inlägg, Haha och Gilla kan jag förstå, men Hjärta?