Vem tror ni blir nya ICA-Stig?

Säger detsamma. Var typ 100 på att de gick ut med det tidigare i veckan? Tror det var nåt av Ica sponsrat inlägg på Instagram om jag inte minns fel. Så har inte fattat varför folk fortsätter gissa? Men det var inte klart då eller..?
Precis, fatta inte heller varför folk fortsatte gissa. Har ju vetat ett tag.
 
Tänk att det gick att utveckla sin branding genom dessa reklamfilmer och skriva fram en ny story. Det kunde man nästan inte tro efter att ha läst här i några dagar!
Förstår att det där är en smocka till mig (tänk att du inte kunde hålla dig), men jag tycker det också är bra att de kunde utveckla sitt brand, så att det även passar...ja nå...de flesta. Jag fortsätter säga Heja Ica!
 
Förstår att det där är en smocka till mig (tänk att du inte kunde hålla dig), men jag tycker det också är bra att de kunde utveckla sitt brand, så att det även passar...ja nå...de flesta. Jag fortsätter säga Heja Ica!

Njae. Det var ganska många tråddeltagare som försökte förklara det omöjliga i att ändra i storyn när skådesepelaren för rollen Ica-Stig skulle bytas ut.
 
Jag återkommer till mitt tidigare tips, varför inte ta The Stig då blir det väl ingen diskussion när ingen vet vem som finns bakom visiret. ICA skulle dock förlora en hel del gratisreklam för knappt någon skulle märka när de bytte skådespelare.
Sedan vore det väl rätt virus-säkert med visir och så kunde man dubba med olika röster varje gång.

Sedan har jag en fråga om reaktionerna på mitt gamla inlägg, Haha och Gilla kan jag förstå, men Hjärta?
Älskade The Stig liksom! :love: Jag förstår absolut hjärtareaktionen på ditt inlägg!

Och så vill jag påpeka att The Stig inget säger så man behöver inte ens dubba någons röst ju.
 
144262846_5075653659176014_3685521181696951148_o.webp

:D

(sign. Kent Wisti)
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 716
Senast: Bison
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 913
Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
1 081
Senast: Habina
·
Samhälle Har ni sett nya veterinärutredningen som är på remiss nu? Ett av förslagen är att beredskapen för akut sjuka djur nattetid inte längre...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
13 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp