Läste snabbt nu bara
en restaurang kan ansluta sej till ett företag (finns antagligen flera olika) som tillhandahåller flergångsartiklar och får en månadskostnad IOM detta och har då en app som gästen ska ladda hem.
Scanna en qrkod på lådan och lämna tillbaka efter fem dagar. Reggar man ett betalkort har man 14 dagar på sej. Annars får man förseningsavgift.
När man lämnar tillbaka scannar restaurangen qrkoden. I kassan? Med någons mobil?
Detta skiljer sej alltså mot vad vi har informerats om från början.
Dvs det känns mycket rörigt. För jag hittar tex ingenting om vad en förseningsavgift kan ligga på. Vilket gästen antagligen vill veta.
De som inte kan diska sina grejor på plats, kan ansluta sej ytterligare så företaget plockar upp disken och sköter den biten. Men detta finns såklart bara på vissa ställen.
en restaurang kan ansluta sej till ett företag (finns antagligen flera olika) som tillhandahåller flergångsartiklar och får en månadskostnad IOM detta och har då en app som gästen ska ladda hem.
Scanna en qrkod på lådan och lämna tillbaka efter fem dagar. Reggar man ett betalkort har man 14 dagar på sej. Annars får man förseningsavgift.
När man lämnar tillbaka scannar restaurangen qrkoden. I kassan? Med någons mobil?
Detta skiljer sej alltså mot vad vi har informerats om från början.
Dvs det känns mycket rörigt. För jag hittar tex ingenting om vad en förseningsavgift kan ligga på. Vilket gästen antagligen vill veta.
De som inte kan diska sina grejor på plats, kan ansluta sej ytterligare så företaget plockar upp disken och sköter den biten. Men detta finns såklart bara på vissa ställen.