Tack! Mät gärna tjockleken också om du har möjlighet för den är lika viktigJag ska mäta mina. De är iaf köpta från UK (via eBay) så där kan du få konkret tips. Ska kolla så de år smala nog.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Mät gärna tjockleken också om du har möjlighet för den är lika viktigJag ska mäta mina. De är iaf köpta från UK (via eBay) så där kan du få konkret tips. Ska kolla så de år smala nog.
Ja om man har fungerande händer men det blir fult. Har gjort det tidigare.Det går ganska enkelt att sprätta bort stoppar.
Tack! Hittar inga utan stoppar när jag googlar runt tyvärr.Jag har ett par supersmala, och jättetunna, från hunter. Ser dem ibland i islandshästaffärer. De är de absolut tunnaste jag sett. Tyvärr hakar, men de borde bara gå att lämna in och få ändrat.
Jag har utan. Så det har tillverkats ialf. Och jag har sett ganska nyligen hos försäljare men de kanske inte tillverkas nya? Jag kan kolla runt lite.Tack! Hittar inga utan stoppar när jag googlar runt tyvärr.
Menar du sådana som är läder på ena sidan och gummi på andra?Jag har ett par treadstone som har gummiinsida. Är dom smalaste tyglar jag haft och dom enda som passat mina små händer. Har dock haft dom i några år så vet inte om dom finns kvar. Inga stoppar och vanliga spännen vid bettet. Mjukt fint läder.
Menar du sådana som är läder på ena sidan och gummi på andra?
Aha, den typen är tyvärr för tjocka och ger för dåligt grepp för mig. De jag har nu (som är trasiga) är 2-2,5 mm tjocka och det är vad jag klarar.Ja precis
Du har pmSer nu att det står "full" inpräglat, kanske inte är islandstyglar då. Men är väl inte relevant om nu resten skulle stämma.