Vem skall till Bunge???

jag ska dit , ska förhoppningsviss rida sm på ponnyn men har har varit skadad med ärr igång igen så jag får se hur det käns på täningen annars åker jag dit och rider lätt på min stora :)

Konstigt nog ska jag med dit :angel: Vad ska du rida för klasser och när kommer ni? Jag ska rida 2 i lätt och en i cnc* om allt går enligt planerna!

Jag åker på onsdagen från oskarshamn och skall rida en i cnc** och en i den lägga klassen

Okej, jag kommer nog upp på torsdag men jag vet inte riktigt än. Får nog köra två gånger eftersom jag ska få med ett dressyrstaket och två hästar (känns som om ekvationen inte riktigt går ihop :crazy: )

Liknande trådar

Samhälle Hur skall inkomsttagare och andra boende i Sverige beskattas? Vi är nog överens om att inkomster av tjänst skall beskattas. Och även om...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
6 385
Senast: skogaliten
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svensk fälttävlan söker landslagsledare för Young Rider- och Juniorlandslagen.
Svar
0
· Visningar
40
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
104
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama