Vem ska till Skåne 15-16 maj?

S

simpe

På fredag morgon bär det iväg till Skåne för ännu en härlig helg med förhoppningsvis många fina ekipage att titta på.
Vilka ska dit mer än Simpe? Monke, kommer jag att få den stora äran att äntligen få se dig IRL?

Jag är ju lite korkad men vad betyder IRL :o
Klart att jag är på plats, kul att du kommer, är du groom hjälp till kompisarna igen eller bara lyx semester?

Många ekipage lär det bli, Sverige eliten inom Reining och det är ju inte fy skam :d

Vi ses till helgen då ;)
Monke :D

Jag misstänkte det men vågade inte vara säker. :idea:

Mest för att Simpe har träffat och pratat med mig många gånger och jag trodde att hon lagt ihop ett och ett och fått det till två. Men tydligen inte. :angel:

Tackar :D

Monke :)

Jag måste vara superkorkad då :o
Men du är väl ändå inte Monica :confused: Är du rödhårig?

Superkorkad, det har jag absolut inte sagt ;)

Varför är jag väl ändå inte det :confused:
Passar min inlägg inte ihop med ditt intryck av mig eller, vad skulle göra det så osannolikt :crazy:
Rödhårig, jo det får man väl ändå säga :p

Förresten hur går det med din engelskspråkiga hund, har han lärt sig någon svenska ännu :D

Monke :)

Nix jag har inte kopplat ihop dig med Monke tidigare ;) Jag fick faktiskt tips i veckan på din häst som du har till salu :)
Jag kör fortfarande amerikanska med Mica eftersom hon är så otroligt väldresserad och lydig med de kommandona, kanske att jag försöker gå över till svenska när hon varit i Sverige lite längre. Jag får väl skicka henne på SFI (svenska för invandrare) på komvux :D
Jag ska vara groomer åt Cattis och Roger (som förresten fick ett hingstföl i veckan) och gamling får vara hemma i hagen. Jag har fortfarande inte fått tillbaka tävlingslusten men hoppas den kommer under sommaren.
Då ses vi på fredag ;)

Åh.... :bump:blev det en hingst unge, vad kul. Du får hälsa dom från mig och önska dom lycka till i Skåne, jag håller tummarna. Ska Rasmus med och haltra??

Jennifer

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 989
Senast: Habina
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar