Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns inte lite konstruerat och planterat, tycker kontra-konspirationsteoretikern på forumet.Det har ju kommit fram en massa nytt material om personen Christer Pettersson. Var några som skulle göra en dokumentär om honom som fick tag på 35 säckar där i princip hela hans liv var sparat. Det materialet är helt okänt av polisen.
Googlar man på Christer Petterssons dagbok så får man en massa intressanta träffar. P1 har också ett program om detta fynd.
Nä det tycker jag inte alls. Fast jag är å andra sidan inte lagd åt konspirationshållet till.Det känns inte lite konstruerat och planterat, tycker kontra-konspirationsteoretikern på forumet.
Dagbok, det känns riktigt genuint från en man av Christers kaliber.
Vad är GW:s teori?Problemet med Christer Pettersson är att vittne 1 kände till honom och vittne 1 såg gärningsmannen tydligt utan att känna igen personen.
Jag tror på GW:s teori.
Vad är GW:s teori?
Problemet med Christer Pettersson är att vittne 1 kände till honom och vittne 1 såg gärningsmannen tydligt utan att känna igen personen.
Jag tror på GW:s teori.
Christer Pettersson.
Lisbet Palme pekade ut honom.
Enligt min gamla juridiklärare så fanns det inte en susning att Christer Pettersson skulle ha kunnat genomföra mordet, han var alldeles för försupen och klantig.
Enligt min gamla juridiklärare så fanns det inte en susning att Christer Pettersson skulle ha kunnat genomföra mordet, han var alldeles för försupen och klantig.