Vem har gjort egan pannband?

Sv: Vem har gjort egan pannband?

Observera dock att detta var mitt första "egengjorda" pannband och att den inte var superduper seriös! :angel:
Men den blev rätt så fin IRL :love:
Bello kommer nog passa fint i den! <3

tack, ska prova det på hästen i morgon, tror han kommer bli väldigt fin med det. :)

Bildkvalitén är inte den bästa men här kommer mitt bidrag.

25280599.jpg

25280626.jpg

ang de platta pannbanden på Ö&B så sitter de väl på träns? Inget man kan köpa separat. Om det inte är olika på olika ställen... Tränsen kostar 200 har jag för mig.

Det kändes inte alltför värt att betala 200kr för ett träns man inte ens behöver bara för pannbandets skull! :angel:

Var har du hittat pannbanden? :d Alltså de platta ;)

ang de platta pannbanden på Ö&B så sitter de väl på träns? Inget man kan köpa separat. Om det inte är olika på olika ställen... Tränsen kostar 200 har jag för mig.

Jaha.. Känns kanske lite onödigt med ett helt träns.. Är lädret i bra kvalitet?

Jag tycker det är bra träns :) Har de till båda mina hästar och efter ett rapsoljebad över en natt så hålls dem mjuka och får bra kvalité :D Många som kännt och använt/sett tränsen har inte trott att dem var från Ö&B eftersom dem blir så fina efter ett rapsoljebad :D

Och man får ju med tyglar oxå så det är värt det tycker jag :P Billigt alternativ som fungerar utmärkt :D

Vad bra :D Du kanske har lust att slänga in en bild på det? ;)

Den opprinnelige pynten som var på dette begynte å bli stygg, og hadde begynt å løsne. Byttet den ut med perler..

panneband.JPG

*knapplån*

Vad kan man göra med ett trasigt OS pannband? Förslag tack.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken...
2
Svar
23
· Visningar
919
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 048
Senast: NilHe
·
Katthälsa Jag skaffade en kattunge som visade symptom på kattsnuva kort tid efter hemkomst trots vet besiktad ua hos veterinär samma dag. Fick...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka