Vem får vinstpengarna?

A

aabbccdd

Låt oss säga att jag äger en häst och har en ryttare som rider den, på vilket konto går ev. vinstpengar in?

Om ryttaren anmäler sig själv och hästen till en tävling genom sitt TDB konto går vinstpengarna in där då?

Och om jag anmäler ryttare och häst genom mitt konto går vinstpengarna in på mitt konto istället?

Sen har man ju så klart interna kontrakt om hur det ska fördelas.

Sv: Vem får vinstpengarna?

Det är den som anmäler som får in pengarna på sitt konto om det går via TDB om jag inte har helt fel för mig.

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 047
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 200
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 924
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar