Vem betalar?

Sv: Vem betalar?

Går det grepar på löpande band för att någon/några är helt odugliga på att använda dem så förstår jag om stallägare surna till men då hade jag skaffat mig en egen sluppit bry mig om problemet.

I ett stall där jag stod tidigare så var typ alla grepar sönder varje måndag (många mockade själva på helgerna på veckordagarna ingick mockningen) stallchefen var något irriterad..:crazy: jag också för jag ville inte heller mocka med trasig grep så jag köpten en egen som håller än 8 år senare... jag undrar hur man lyckas ha sönder dem hela tiden..:eek:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej. Jag måste rådfråga er, som rubriken antyder så är det en häst som förstört boxdörren på utsidan av sin box. Han står och raspar med...
Svar
13
· Visningar
2 586
Senast: illusion
·
Äldre Hej! Moderator får gärna flytta tråden om den inte passar här. Vet inte vart jag ska placera den då tråden handlar om hästar, hundar...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 819
Anläggning (Vet inte om tråden ligger rätt men men, bara för Moderator att flytta annars:)) Hejsan, jo det är såhär att vi ska skaffa två ponnysar...
2
Svar
27
· Visningar
5 330
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Jag har ett väldigt jobbigt problem i stallet där jag står. Som bakgrundsinformation kan jag säga att jag är 18 år och har en d-ponny...
2
Svar
22
· Visningar
5 817
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp