Vem är konstnären?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Bets
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 3 673

Bets

Trådstartare
Undrar om någon känner till vem som är konstnären till denna tavla. Kan inte tyda signaturen.

Bifogade filer

• 20181108_232202.webp
    20181108_232202.webp
    156,7 KB · Visningar: 124
Ofta är konstnärers verk spridda i den region de bott och arbetat i. Kanske är det till hjälp om du berättar i vilken landsdel du bor.

Tror också att du kan få hjälp av konstföreningen/arna på orten.

En stor del av det jag äger är av konstnärer i min landsända. Riktigt bra saker i fler fall - men namne är nog inte kända bland allmänheten i andra delar av landet.

Ofta är konstnärers verk spridda i den region de bott och arbetat i. Kanske är det till hjälp om du berättar i vilken landsdel du bor.

Tror också att du kan få hjälp av konstföreningen/arna på orten.

En stor del av det jag äger är av konstnärer i min landsända. Riktigt bra saker i fler fall - men namne är nog inte kända bland allmänheten i andra delar av landet.
Tack för svar. Har köpt den på secondhand butik is Stockholm.

Liknande trådar

Hemmet Köket är verkligen det minst spännande rummet i min lägenhet och jag vill försöka ändra det. Har planer på två tavlor som är 50x70 på... 2
Svar
26
· Visningar
969
Senast: Badger
·
Kultur Nu är den igång! Såg första avsnittet precis och jag är helt såld. Känns som en serie för lite äldre barn, och även perfekt för en... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
6 633
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 067
Tjatter Nu söker jag en bok på det mest kryptiska sättet nånsin eftersom jag bara kommer ihåg en enda grej från den, men det kan ju va så att...
Svar
2
· Visningar
494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka