Tråkigt kök

Åh! @kolblakkur ! Nu när jag såg @Bison bild, kan du inte testa att ställa köksbordet mitt i rummet? Helt utfällt och med stolar runt om. Är rummet så brett som det ser ut så tror jag att det hade kunnat bli supersnyggt!

Typ såhär, fast med ett avlångt bord istället
Visa bifogad fil 152278
Är det nu jag ska berätta att jag har ett runt bord och stolar i källaren? 🫣
 
Jag hade satt upp några hyllor på vägen ovanför blombordet med lite prylar på (kokböcker någon mer hängväxt kanske, fina vaser eller skålar som ändå måste förvaras någonstans). Sen en stor eller en samling av mindre bilder på vägen vid bordet samt lagt på en liten duk och eller något trevlig prydnad/praktisk pryl på bordet eller en vas, fruktskål eller nått.
 
Jag hade satt upp några hyllor på vägen ovanför blombordet med lite prylar på (kokböcker någon mer hängväxt kanske, fina vaser eller skålar som ändå måste förvaras någonstans). Sen en stor eller en samling av mindre bilder på vägen vid bordet samt lagt på en liten duk och eller något trevlig prydnad/praktisk pryl på bordet eller en vas, fruktskål eller nått.
Jag hade även fällt upp den delen av bordet som är mot väggen, för att få lite luft mellan vägg och sittplats. Då känns det inte som att man sitter "i väggen" och det är behändigt att ställa prylar där när man äter.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
2 148
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 719
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
992
Senast: Bison
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 719
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp